Presseinvitasjon til gjenåpning av SiO Helses tilbud på Blindern

Nyhet   •   apr 01, 2019 16:58 CEST

SiO Helse Blindern er Norges største studenthelsesenter, tilrettelagt for tverrfaglig samarbeid og digitale arbeids- og behandlingsformer.

Universitetet i Oslo (UiO) og Studentsamskipnaden i Oslo og Akershus (SiO) inviterer til offisiell gjenåpning av SiO Helses tilbud på Blindern etter to års ombygging. Forsknings- og høyere utdanningsminister Iselin Nybø holder tale og foretar den offisielle åpningen sammen med Velferdstingsleder Maya Sol Sørgård og Universitetsdirektør Arne Benjaminsen.

De nye lokalene på Blindern er Norges største studenthelsesenter. Her er det lagt til rette for tverrfaglig samarbeid og for å ta i bruk nye, digitale arbeids- og behandlingsformer.

Praktisk info:

Tid: Mandag 8. april 2019 kl. 14.00.

Sted: 2. etasje, Kristian Ottosens hus, Problemveien 9, Blindern.

Program:

14:00 Gjestene ankommer, servering fra SiO Mat og Drikke

14:10 Velkommen ved direktør i SiO helse Trond Morten Nejad-Trondsen og adm.dir i SiO Lisbeth Dyrberg

14:14 Styreleder i SiO Vetle Bo Saga

14:18 Universitetsdirektør v/UiO Arne Benjaminsen

14:22 Leder i Velferdstinget (VT), Maya Sol Sørgård

14:26 Eiendomsdirektør v/UiO, John Skogen

14:30 Forsknings- og høyere utdanningsminister Iselin Nybø

14:34 Snorklipp statsråd, universitetsdirektør og VT-leder

14:36 SiO forteller om senteret, om SiO Helses satsinger og leder omvisning.

14:45 Servering fortsetter.

Dersom dere ønsker å avtale intervjuer på forhånd, kontakt kommunikasjonsdirektør i SiO Nina Langeland nina.langeland@sio.no (926 18 141)

Kommentarer (0)

Kommentar