Snow hjelper SAP-kunder å ta bedre beslutninger

Snow Software, bransjeleder innen Software Asset Management-løsninger (SAM), fortsetter med å forbedre og utvikle sine tilbud til SAP-kunder. I dag lanseres en ny versjon av Snow Optimizer for SAP®, som både gjør bruk og lisenskontroll bedre, samtidig som det bidrar til kostnadseffektivisering.

Den siste versjonen av Snow Optimizer for SAP® Software inneholder en rekke nyheter som gir SAP-kunder nye muligheter for å optimalisere sin bruk av plattformen. Blant nyhetene er ny funksjonalitet for å kunne måle bruk av minne i SAP HANA, som er en etterlengtet oppdatering. Spesielt nå når stadig flere SAP-kunder flytter over til HANA.

- Ved å måle og optimalisere bruken av minne for HANA-brukere, sikrer vi at organisasjoner utnytter sine investeringer i SAP-lisenser maksimalt, og ikke kjøper flere lisenser enn de bruker, sier Peter Björkman, Chief Technology Officer i Snow Software.

De nye funksjonene i Snow Optimizer for SAP Software styrker produktet og hjelper SAP-kunder å få en bedre forhandlingsposisjon ved å migrere til HANA. Snow fortsetter å hjelpe organisasjoner og bedrifter å ta kontroll over sine lisenser, samtidig som de kan ta kostnadseffektive og strategiske beslutninger på både kort og langt sikt.

Les mer om oppdateringen

• sap-lisens