Trio forsterker Snow Software i Norge

Det går bra for programvareselskapet Snow Software. Salget i Norge økte med 40 prosent i fjor. Tidligere i januar flyttet det svenske selskapet inn i større lokaler på Lysaker Torg. Flere ansettelser skal gjøres i løpet av våren, og allerede nå er André Aulund, Atle Lunn og Øyvind Vendelbo Fjellstad på plass.

Snow Software, verdens ledende innen Software Asset Management (SAM), har opplevd sterk vekst i Norge. Det er stor etterspørsel for SAM-løsninger, og i 2016 skal det norske kontoret vokse videre.

- I 2015 tok salget helt av, og økte med 40 prosent. Nå skal vi opp på neste nivå. SAM er hett i Norge, og for å møte forventningene, må vi bli flere. Det er veldig hyggelig å ønske André, Atle og Øyvind velkommen, sier Fredrik Spolén Country Manager, Snow Software.

Kort om våre nyansettelser:

André Aulund – After Sales Manager Kommer fra Microsoft Norge AS, Teknisk salgsspesialist for CA (Corporate Accounts). Han har i tiden hos Microsoft jobbet med leadsgenerering på produkter som System Center, Azure, Intune, Hyper-V etc. Ansvar for å innlede dialog, kvalifisere leads og skape nye muligheter på Microsofts eksisterende kunder.

Atle Lunn – Corporate Key Account Manager Har siden 2012 jobbet i eget selskap som Management for Hire, med fokus på nysalg mot større bedriftskunder innenfor avanserte telefoni- og kommunikasjonsløsninger.

Øyvind Vendelbo Fjellstad – SAM Consultant Kommer fra TeleComputing Norway AS, Capacity manager for med ansvar for kapasiteten og serverleveransen i HQ datasenteret, ansvarlig for SAM (Snow License Manager), ansvarlig for Change (ITIL), ansvarlig for oppbyggingen av KPI, automasjon for server OS installasjoner og beredskapen for IT drift i TeleComputing Oslo.

• sap-lisens
  • sap-løsninger
  • andré aulund
  • atle lunn
  • øyvind vendelbo fjellstad
  • fredrik spolen
  • snow

Snow Software tilbyr markedets smarteste SAM-løsninger som er tilgjengelige på alle plattformer. Forretningsidéen er å hjelpe bedrifter med bare å betale for de software-lisensene de faktisk bruker. I dag benytter over 3500 kunder fra hele verden Snow Software sine løsninger på over ni millioner enheter. I 2014 fakturerte Snow Software over 355 millioner kroner, og har vokst med cirka 62 prosent i snitt de siste seks årene. Snow Software vokser globalt og har i dag lokalt tilstedeværelse på samtlige nordiske markeder, samt i Storbritannia, Tyskland, USA og Australia.

I dag arbeider mer enn 350 mennesker for Snow Software, som har sitt hovedkontor i Stockholm.