Software Innovation ble finalist i Microsoft 2014 Partner of the Year Award

Software Innovation har vunnet Microsoft Partner of the Year Award to ganger tidligere. I år konkurrerte vi med vår nye skyløsning Public 360° Online i Public Sector-kategorien CityNext, og ble finalist.

I år var det mer enn 3 200 påmeldte fra 112 land som konkurrerte i 46 priskategorier. Som finalist ble Software Innovation hedret blant de beste globale Microsoft-partnerne for å utvise fremragende innovasjon og implementering av kundeløsninger basert på teknologi fra Microsoft.

– Det er en stor prestasjon for Software Innovation å bli finalist – et resultat av betydelig innsats. Dette er en stor inspirasjon til å fortsette å utvikle og flytte innovasjonsgrenser, sa Torstein Harildstad, administrerende direktør i Software Innovation. – Vi vil sikte høyt i neste års konkurranse. Vi fokuserer alltid på mulighetene og å løse kundenes utfordringer. Dersom vår innsats skulle bli belønnet med en så prestisjetung pris vil vi naturligvis bli veldig fornøyde.

Software Innovation fikk anerkjennelse for sine enestående løsninger og tjenester i City Next-kategorien.

– Vi deltok med vår Public 360°-portefølje, deriblant vår nye løsning for nettskyen. Vi er spesielt opptatt av å utvikle løsninger som hjelper kommunale og interkommunale organisasjoner å realisere sine IT-strategier, sier Harildstad.

– Microsofts suksess som selskap er helt avhengig av gode partnere, og Software Innovation er et lysende eksempel på akkurat den type innovasjon som vårt partnerøkosystem driver år etter år, sier Phil Sorgen, Corporate Vice President, Worldwide Partner Group, Microsoft Corp. – Vi er beæret over å kunne anerkjenne Software Innovation som en finalist i 2014 Partner of the Year Award, og vi applauderer deres fokus på å tilby innovative løsninger som skaper resultater for våre felles kunder.

Microsoft Partner of the Year Awards anerkjenner Microsoft-partnere som har utviklet og levert eksepsjonelle Microsoft-baserte løsninger i løpet av det siste året. Vinneren av kategorien CityNext var IONICS, mens de andre finalistene var OSIsoft og IEG4 Limited.

• public 360
  • public 360° online
  • cloud
  • microsoft partner award

Software Innovation er et skandinavisk selskap og blant de internasjonalt ledende leverandørene av programvare for informasjonshåndtering, dokumentkontroll og saksbehandling. Med 25 års erfaring og kompetanse arbeider vi målrettet med å levere fremtidsrettede, fleksible og brukervennlige løsninger. Vi skaper god kunnskapsdeling, effektiv samhandling, virksomhetskontroll og bedre service i private og offentlige virksomheter. Våre standard bransjeløsninger er bygget på Microsoft SharePoint og Office - markedets ledende plattform for samhandling.

www.software-innovation.no