BRING ME THE HORIZON SLIPPER ALBUMET “THAT’S THE SPIRIT” 11 SEPTEMBER

BRING ME THE HORIZON SLIPPER ALBUMET “THAT’S THE SPIRIT” 11 SEPTEMBER

Sheffields perle, Bring Me The Horizon, er klare med et album som vil bekrefte deres status som et av de viktigste britiske rockebandene i verden. Studioalbumet ”That’s The Spirit” slippes 11 september.

De siste to årene har Bring Me The Horizon spilt utsolgte konserter verden over, inkludert Wembley Arena, og solgt over 2 millioner album. De har lykkes med å krysse over fra metal-verden til den allmenne musikkverden uten å miste et gram av kredibilitet eller måtte kompromittere sitt musikalske uttrykk

Den første smakebiten fra albumet var låten Happy Song som øyeblikkelig entret iTunes’ rockeliste som #1 i UK, US og Australia.
That’s The Spirit består av 11 spor med store riff, svevende vokal og stadion-fyllende monster-låter. Albumet ble spilt inn på den greske øya Santorini hos Black Rock Studios, mikset i London og mastret i New York. Det er produsert av bandets egne Oli Sykes og Jordan Fish.

Første singel fra albumet har fått den passende tittelen Throne og er ute på alle plattformer i dag.

That’s The Spirit - Track listing
1. Doomed
2. Happy Song
3. Throne
4. True Friends
5. Follow You
6. What You Need
7. Avalanche
8. Run
9. Drown
10. Blasphemy
11. Oh No

I 2013 hadde Bring Me The Horizon verdensomspennende suksess med albumet “Sempiternal”. Albumet har solgt over en halv million eksemplarer verden over og bevist at metal-band kan markere seg i den kommersielle musikkverden.

Bandet avsluttet 2014 med et utsolgt Wembley Arena og utgivelse av hit-singelen Drown som ble spilt på norsk P3.

27 juli slippes live-DVDen fra deres konsert på Wembley Arena: Bring Me The Horizon: Live At Wembley

Før de slipper “That’s The Spirit” skal bandet opptre på Reading-, og Leedsfestivalen som oppvarming for Metallica.

That’s The Spirit’ kan forhåndsbestilles her:
iTunes – http://smarturl.it/ThatsTheSpiritiT

Og du finner Throne her: