Loveless signerer med Sony Music!

Loveless signerer med Sony Music!

Etter flere år som fremtredende personer i hver sin ende av den norske musikkscenen, etablerte Eirik Tillerli og Filip Kollsete duoen Loveless i slutten av 2013. Med R&B og britisk klubbmusikk tett til hjertet, ønsket de å skape den sjelfulle klubbmusikken de selv elsker. Allerede i løpet av 2014 nådde deres remixer og låter ut til flere internasjonale DJs, blogger, magasiner, radiostasjoner, YouTube-kanaler, og deres remix av Christina Aguilera's «Genie In A Bottle» nådde i løpet av kort tid over 100 000 streams på SoundCloud.

Med singelen «They Don’t Know» tar gutta det tilbake til UK Garage fra det tidlige 2000-tall, samtidig som de viser en modnere versjon av seg selv som Loveless. Låten beskriver både det å være i en romantisk relasjon ingen andre forstår, samt det at kjærligheten kan gjøre en blind.
«They Don’t Know» er allerede listet på P3.

Loveless spiller under By:larm neste uke i P3- teltet på Youngstorget 5 mars og på Rockefeller 6 mars, og de er nominert til Forbildeprisen under musikkfestivalen

«They Don’t Know» blir gitt ut 13 mars i et samarbeid mellom Sony Music og Nora Collective.

Hør et klipp av singelen her:http://bit.ly/1AggSB1

Cecilie Moberg Brinchmann-Hansen