Madcon har sin største internasjonale hit noensinne! Nå slippes Matoma-remixen av "Don't Worry" i samarbeid med RESIRKULERT LYD

Madcon har sin største radiohit i Tyskland noensinne og ligger for femte uke på rad som #1 - med hele 15 uker på Topp 100!

"Don't Worry" ligger på Topp 20 i elleve territorier i Europa, og til tross for at singelen ennå kun er sluppet i deler av Europa er den #21 på den globale Shazam-listen. Låten er streamet over 22 millioner ganger, kombinert med over 17,5 millioner visninger på YouTube.

Madcon teamer nå opp med remixkometen Matoma for miljøet! Resultatet er en resirkulering av Madcons hit "Don´t Worry". Originallåten går fortsatt sin seiersgang over kontinentene, og får nå i tillegg ny innpakning med hjelp av Matoma, som har global suksess med låten "Old Thing Back".

På Findings Festivalen i Oslo overrasket Madcon og Matoma alle da Yosef & Tshawe plutselig gjestet Flisa-guttens show. Der gjorde de en premiére for de heldige oppmøtte, av Matoma sin remix av «Don't Worry». Låten er ute på alle digitale plattformer!

Hør låten her:
Spotify: http://bit.ly/Matoma-remix_Spotify
TIDAL:  http://bit.ly/Matoma-remix_TIDAL
iTunes: http://bit.ly/Matoma-remix_iTunes

Last ned pressebilde og cover her: http://bit.ly/1GS8hfE

Resirkulert Lyd er et gjenvinningsfokusert musikkprosjekt som gikk av stabelen for første gang i fjor, nå er det tilbake med nye artister og ny innpakning - men fokuset er det samme, gjenvinning er vinning. Med på laget er et knippe artister som representerer meget varierte musikalske uttrykk; alt fra after-ski kongen Freddy Kalas til visepopfavoritten Daniel Kvammen. Øvrige artister er Amina Sewali, Billie Van, Funkin Matt, Madcon, Matoma, Staysman & Lazz og Yoguttene.

Bak Resirkulert Lyd står stiftelsen LOOP, som har til formål å øke kunnskap samt forbedre holdninger og adferd knyttet til kildesortering og gjenvinning. Med Resirkulert Lyd håper man å gi ungdom en sommer fylt av gode musikkopplevelser og på samme tid bidra til å forbedre deres holdninger til gjenbruk. Prosjektet er utviklet i samarbeid med- og drives av MER Musikk og Pulse Communications.

www.resirkulertlyd.no

Facebook: http://facebook.com/ResirkulertLyd