Samsaya slipper selvtitulert EP i morgen 15. juli

Samsaya slipper selvtitulert EP i morgen 15. juli

Sony Music er stolte over å annonsere slipp av Samsayas selvtitulerte EP i USA og Skandinavia i morgen 15 juli. Slippet kommer etter interesse i USA. I mars spilte Samsaya på SXSW i Austin. Her høstet hun gnistrende anmeldelser og fikk masse positiv omtale for hennes energiske show og grensesprengende fusion av catchy pop, hip-hop, funk, ska og Bollywood.

Samsaya reiser nå tilbake til USA for nye spillejobber og du anbefales å ta turen om du er i

New York 21 July (Brooklyn Bowl)

San Francisco 25 July (Popscene)

Los Angelse 28 July (Bardot)

Dette var blant det som ble skrevet om Samsaya etter SXSW:

She applies a full pop arsenal — short catchy melodies, singalong-ready wordless hooks (“woh-oh-oh-oh-oh!”) and big beats out of hip-hop, punk-pop and Bollywood — to messages of self-empowerment and tolerance. She hit the small indoor stage at Stubb’s as if she were working an arena…” – NY TIMES

“Hyperactive pop that draws influences from all over the globe.” – Rolling Stone

“…the Indian-native singer is fusing modern pop with a slew of international sounds and hip-hop vibes…” – Variance Magazine

Ep’en inneholder fire låter produsert av Roc Nation produsenten Fred Ball.

Samsaya EP Tracklist

1. Bombay Calling

2. Stereotype

3. Jaywalking

4. Good With The Bad

Tilgjengelig på alle digitale plattformer i morgen!

Cecilie Moberg Brinchmann-Hansen

Pressekontakt Senior PR manager, intl rep +47 477 47 658