Få kinoopplevelsen rett hjem i stua

Pressemelding   •   jan 09, 2018 02:01 CET

Med 4K Ultra HD får du den ekte kinofølelsen sendt direkte til sofakroken

Det ultimate 4K HDR-oppsettet fra Sony gjør at du får følelsen av å ha din egen kino hjemme i stua. Sonys nye Blu-ray-spiller UBP-X700 leverer et bredere fargespekter, bedre kontraster og skarpere bildedetaljer enn standard Blu-ray-spillere. Dette gjør opplevelsen enda mer virkelighetsnær. Med støtte for HDR10 optimaliseres måten HDR-bildet blir overført fra spilleren til TV-skjermen, for enda bedre detaljgjengivelse.

Sony utvider også sitt tilbud av veletablerte hjemmekinoløsninger med en ny AV-mottaker, STR-DH790, med fleksibel 5.1.2-kanals konfigurasjon, Dolby Atmos og støtte for DTS:X som gir deg en kraftfull surround-lyd. Kombinasjonen av X700 og DH790 vil gi deg en banebrytende lyd- og bildeopplevelse.

Pris og tilgjengelighet

UBP-X700 blir tilgjengelig fra januar 2018 til en estimert veiledende pris på 2,800 kroner. STR-DH790 blir tilgjengelig våren 2018.

Produktspesifikasjoner:

UBP-X700

STR-DH790

For mer informasjon, se fullstendig pressemelding vedlagt.

Flere nyheter fra CES i Sonys pressesenter.

Sony er en ledende produsent av lyd-, video-, foto-, spill-, kommunikasjons- og informasjonsteknologiske produkter for forbruker- og proffmarkedet. Med sine virksomheter innen musikk, bilder, dataunderholdning og online, er Sony unikt posisjonert til å være det ledende elektronikk- og underholdningsselskapet i verden. Sony registrerte en årlig omsetning på ca. 76 milliarder dollar for regnskapsåret som endte 31. mars 2017. For mer informasjon om Sony, vennligst besøk www.sony.net