Løft festen med Sonys nye EXTRA BASS-høyttalere

De nye, trådløse høyttalerne til Sony holder festen i gang med kraftig bass og kule partyeffekter.

EXTRA BASS™-serien er nå oppgradert med de nye, trådløse høyttalerne SRS-XB12, SRS-XB22 og SRS-XB32. I tillegg lanseres party-høyttaleren GTK-XB72.

Lyd som slår

De nye høyttalerne er designet med fokus på dyp og kraftig bass, og passer perfekt til musikksjangre som hip hop, dance og rap. Til tross for et kompakt design, kommer XB22 og XB32 med to passive radiatorer som fungerer sammen med stereohøyttaleren for å gi god lyd på begge ender av skalaen. Den enda mindre XB12 bruker én passiv radiator for å oppnå samme effekt.

LIVE SOUND-modus, som er en del av XB22, XB32 og XB72, gir deg i tillegg en tredimensjonal musikkopplevelse – og følelsen av å høre på levende musikk.

Festklare høyttalere

De nye høyttalerne er ekstra robuste, og er også IP67-sertifisert som gjør dem støv- og vannavstøtende. XB22 og XB32 er designet i et vaskbart materiale, og dermed sikret mot rust og støt. Med hele 24 timers batterilevetid, og mulighet til å lade mobilen i høyttaleren[1], er det ingen grunn til at festen skal ta slutt.

Med nye lyseffekter, med flere farger og strobelys[1], skaper du klubbstemning hjemme. Party Booster-funksjonen lar deg også enkelt styre lyd- og lysreaksjoner ved en enkelt berøring.

Pris og tilgjengelighet

SRS-XB12 er tilgjengelig fra april 2019

SRS-XB22 er tilgjengelig fra mai 2019

SRS-XB32 er tilgjengelig fra mai 2019

GTK-XB72 er tilgjengelig fra april 2019

Flere nyheter fra CES i Sonys pressesenter.

[1]XB32 og XB72

• ces2019
  • extrabass
  • lyd