Nå kommer Sonys nye WF-1000XM3 med bransjeledende støykansellering

Støyfrie, ledningsfrie og bekymringsfrie

Sony ekspanderer sin velkjente 1000X-familie med et nytt sett trådløse ørepropper – WF-1000XM3. Den bransjeledende[1] støykanselleringen er forbedret med HD Noise Cancelling Processor QN1e chip og Dual Noise Sensor-teknologi som leverer eksepsjonell støykansellering, slik at det eneste du hører er musikken din ingenting annet.

Et nytt nivå av stillhet

Takket være Dual Noise Sensor-teknologien, som består av en feed-forward-mikrofon og en feed-back-mikrofon på øreproppenes overflate, fanger øreproppene opp lyden fra omgivelsene. Når det er gjort, vil HD Noise Cancelling Processor QN1e gjøre resten av jobben. Prosessoren skaper en lydbølge som kansellerer all lyd fra omgivelsene, og i tillegg til å dempe støy fra omgivelsene bruker også teknologien mindre batteri. Det betyr at du enkelt kan kansellere lyd fra kabinen i et fly eller lyd fra travle gater, og du kan nyte musikken din i fred og ro.

Slående lydkvalitet

Som de andre øreproppene fra 1000X-serien kan du nyte lydspor av høyeste kvalitet på WF-1000XM3, akkurat slik artistene hadde ønsket det. Prosessoren HD Noise Cancelling Processor QN1e oppnår slående lydkvalitet takket være en 24-bit lydsignalbehandling og DAC med forsterker. Digital Sound Enhancement Engine HX (DSEE HX™) oppskalerer komprimerte digitale musikkfiler, inkludert mp3-format, som gir deg musikk i høyoppløselig lyd.

Helt trådløst med ekte frihet

De helt trådløse øreproppene WF-1000XM3 gjør at du kan bevege deg fritt rundt uten å bekymre deg for krøll med ledningene. Øreproppene er små og lette, men har fått plass til en nyutviklet BLUETOOTH® chip. Den nye teknologien gjør at du får Bluetooth-overføring i både venstre og høyre øre samtidig, fremfor den tidligere teknologien basert på «venstre-til-høyre». Sammen med en optimalisert antennestruktur blir Bluetooth-tilkoblingen mer stabil. I tillegg er det også gjort forbedringer på forsinkelser av lyden, slik at du fremover vil oppleve helt synkronisert bilde og lyd når du ser dine favorittfilmer på en tilkoblet enhet.

Hodetelefonene er spesifikt designet for bedre komfort og stabilitet i øret. Den ergonomiske trepunktpassformen holder proppene på plass med en sikker tilpasning. En overflate med høy friksjon gjør også at øreproppene sitter trygt plassert. Med fire størrelser av hybrid-ørepropper og tre størrelser med trippelkomfort-ørepropper, er det enkelt å finne din perfekte passform.

Smart og brukervennlig

HD Noise Cancelling Processor QN1e bruker lite batteri og gjør levetiden på batteriet lengre. Batteriet varer i 24 timer[2] med støykansellering aktivert, takket være hodetelefonenes etui, som også fungerer som en ladestasjon. I tillegg har proppene en hurtigladerfunksjon, der ti minutter lading gir deg 90 minutter batteritid.

For å øke brukervennligheten kan du bruke funksjonen Quick Attention for å kommunisere med folk rundt deg. Ved å berøre venstre ørepropp vil musikken dempe seg, for så å slippe inn lyd fra omgivelsene. Videre kan man gjøre flere kommandoer ved berøring[3]: Du kan starte, stoppe og hoppe over låter, i tillegg til at du kan aktivere stemmeassistenten med en enkel berøring. Hodetelefonene kan sette musikken på pause automatisk hvis du fjerner en eller begge øreproppene fra øret, ved hjelp av den nye funksjonen Wearing Detection.

Hodetelefonene er optimalisert for Google Assistant[4], slik at du med din egen stemme kan kommunisere med øreproppene dine. Proppene er også kompatible med appen Sony | Headphones Connect, der du selv kan gjøre tilpasninger for lyd, støykansellering, berøringskontroller m.m.

WF-1000XM3 vil være tilgjengelig fra midten av august og ha en veiledende pris på 2.500 NOK

For produktspesifikasjoner, vennligst besøk: https://www.sony.no/electronics/truly-wireless/wf-1000xm3

For flere nyheter fra Sony, besøk: http://pressesenter.sony.no/

[1] Fra og med 1. juni 2019. Etter research gjort av Sony Corporation, målt med JEITA-kompatible retningslinjer. I helt trådløs-stil fra markedet for trådløse støyreduserende hodetelefoner.

[2]Opptil 24 timers (6h x 3 ladinger) med støykansellering og opptil 32 timer (8h x 3 ladinger) uten støykansellering. Ladeboksen leverer tre ladinger.

[3]Tilpasses gjennom appenSony | Headphones Connect.

[4]Google er et varemerkeav Google LLC.

Sony Corporation er et kreativt underholdningsselskap med et solid teknologisk fundament. Med alt fra tjenester som spill og nettverk til musikk, film, elektronikk og finans er Sonys formål å fylle verdenssamfunnet med følelser gjennom kreativitet og teknologi. For mer informasjon, besøk http://www.sony.net/.

Jostein Granås

PR-ansvarlig Sony Norge 40477081