​Ny oppdatering gir ukomprimerte 14-Bit RAW-filer til α7R II

Sony kommer til å annonsere en ny oppdatering 19. oktober som legger til ukomprimerte 14-Bit Raw filer til det anerkjente speilløse fullformats kamera α7R II.

Den nye oppdateringen, versjon 2.0, vil være tilgjengelig for nedlastning via Sonys e-support side http://www.esupport.sony.com på produktsiden for modell “ILCE-7RM2”.

I tillegg til ukomprimerte Raw filer, som vil bli et valgfritt alternativ (ukomprimert/komprimert Raw) i menyvalget for oppdaterte kamera, vil oppdateringen også legge til muligheten for α7R II å legge ut video via HDMI ved bruk av Remote Camera Control programvare.

α7R II er kompatibel med Sonys voksende serie av α-Mount objektiver, som nå utgjør 64 forskjellige modeller, inkludert 13 'FE' fullformatobjektiver. Sony har som mål å utvide sin serie av E-mount-objektiver til over 20 ulike modeller i 2016.

• Kunst, kultur, underholdning

• foto
  • a7r2
  • oppdatering