Nyt overlegen lyd uansett hvor du befinner deg med Sonys nye trådløse EXTRA BASS™-høyttalere

Forbedret lydkvalitet med de nyutviklede X-Balanced Speaker Units på SRS-XB43, SRS-XB33 og SRS-XB23

• Vanntett, støv- og støtsikkert design

• Høyttalerne har nytt design. Inkludert SRS-XB23 som er mer kompakt, lettere og enklere å bære

I dag lanserte Sony at de har oppdatert sine trådløse EXTRA BASS™-høyttalere med de nye SRS-XB43, SRS-XB33 og SRS-XB23. Med suveren lydkvalitet, seighet og brukervennlighet i forkant av de nyeste designene, kan du glede deg over overlegen lyd uansett hvor du befinner deg.

Lyd verdt å dele

EXTRA BASS™ lyd

Nyt dyp, trøssete bass uansett hvor du befinner deg med de nye trådløse høyttalerne til Sony. Hele høyttalerserien har EXTRA BASS™-lyd takket være Sonys anerkjente lydteknologi som du får beskrevet nedenfor:

X-Balance Speaker Unit

Sonys nyutviklede X-Balanced Speaker Unit oppnår høy lydkvalitet og kraftig lydtrykk for en rikere, dypere og mer givende lytteropplevelse. Enhetens ikke-sirkulære form maksimerer området for høyttalermembranen, noe som øker lydtrykket for en tøffere bass.

I motsetning til den sirkulære membranen i en konvensjonell høyttaler, har X-Balanced Speaker Unit i XB43 en nesten rektangulær membran. Dens 2-veis høyttalersystem kombinerer en woofer for lav- til mellomfrekvenser og en dedikert diskant for frekvensene med høyere rekkevidde. Resultatet er kraftig lyd, dyp bass og eksepsjonell vokal klarhet.

X-Balanced høyttalerenhet i XB33 og XB23 har en nyutviklet ikke-sirkulær membran og et ikke-sentrert design. Det nye designet maksimerer høyttalermembranen og skaper mer lydtrykk, men holder høyttalerne kompakte i størrelse.

Glimmerforsterket cellulær (MRC) kjegle og støvhette

Den stive og lette MRC-kjeglen og støvhetten bidrar til den gode lydkvaliteten.

Sidepassive radiatorer

Oppsettet til sidepassive radiatorer er også optimalisert på tvers av alle tre modellene for å gjengi klar basslyd.

LIVE SOUND-modus2

LIVE SOUND-modus bringer festen din til live med en tredimensjonal lydopplevelse.

Gjør mer, bekymre deg mindre

Vanntett, støvtett og rustfast

De nye modellene har en IP67-rangering, slik at du kan ta med høyttaleren på stranda, i skogen, i ørkenen eller hvor du ønsker – den vil fortsette å spille uansett hvor støvete omgivelsene er. Høyttalerne er til og med motstandsdyktige mot saltvann, så moroa kan fortsette selv i sjøen!

Støtsikker3

Høyttalerne4 har gjennomgått omfattende sjokkprøving, og takket være det nye støtsikre og slitesterke designet tåler de uunngåelige slag, støt og skrap som følger med hverdagsbruk. Selv de tåpeligste ulykkene er ikke lenger et problem, selv om du slipper den i bakken, vil høyttalerne5 fortsette å fungere.6

Moro non-stop og ny formfaktor

Lys7

Få en festivalatmosfære med høyttalernes friske design som nå har flerfarget linje, tweeter8 og høyttalerbelysning.

Fiestable9 og Sony | Music Center-apper

Bruk "Fiestable"-appen10 gratis for å gjenskape en livlig klubbfølelse rett fra smarttelefonen din. La lysene blinke synkronisert med takten på sangen – du kan også endre farger.

Du kan til og med styre høyttaleren fra dansegulvet med gratisappen «Sony | Music Center»11. Du kan velge favorittspillelisten din, skifte til neste sang eller endre belysningen til å passe ditt humør.

Party Connect

I tillegg kan du med den nye Party Connect-funksjonen koble opp til 100 kompatible trådløse høyttalere12 med BLUETOOTH®-teknologi for å synkronisere musikken og lysene slik at alle danser til samme takt.

Ny formfaktor

Den nye høyttalerserien kommer i et bredt spekter av farger med en forfrisket design, som perfekt komplimenterer enhver plass. Kompakt, lett og enkel å bære – XB23 passer perfekt i en ryggsekklomme eller i koppholderen på campingstolen din. Den har også en praktisk stropp for å henge den fra et telt eller tre.

USB-Type-C®

Du kan nå lade høyttalerne via den nylig vedtatte USB-Type-C®.

Batterilevetid og tilkobling

Med en batterilevetid på opptil 24 timer13 kan festen fortsette hele natten. I tillegg kan du koble smarttelefonen din via USB Type-A for lading av batteriet14, slik at telefonen din kan vare så lenge du gjør. Lytt til favorittmusikken din mens du er på farten ved å koble telefonen til høyttalerne ved hjelp av Bluetooth®-teknologi og NFC™15.

Priser og tilgjengelighet

SRS-XB43: Kommer i fargene svart og blå og koster 2500 NOK.

SRS-XB33: Kommer i fargene svart, blå rød og taupe og koster 1700 NOK.
SRS-XB23: Kommer i fargene svart, blå, rød, taupe og grønn og koster 1200 NOK.

1 Bare tilgjengelig for XB33 og XB23
2 LIVE SOUND-modus er bare tilgjengelig på XB43 og XB33
3 XB33 og XB23 har gjennomgått omfattende sjokkprøving

4 XB33 og XB23 har gjennomgått omfattende sjokkprøving

5 XB33 og XB23 bare

6 Deformasjon eller skade ved å miste høyttalerne eller utsette seg for mekanisk støt kan føre til forringelse av vanntett og støvsikker ytelse.

7 XB43 og XB33 bare

8 Tweeter-belysning er kun tilgjengelig på XB43

9 Fiestable er bare tilgjengelig for XB43 og XB33

10 Tilgjengelig på Google Play og App Store

11Tilgjengelig på Google Play og App Store

12 Kun kompatibel mellom SRS-XB43, SRS-XB33, SRS-XB23

13 Opptil 24-timers batterilevetid (STAMINA-modus / belysning av) kun på XB43 / XB33-modeller, har XB23 en batterilevetid på opptil 12 timer (STAMINA-modus). Faktisk ytelse kan variere fra oppført tid på grunn av volum, sanger som er spilt, omgivelsestemperatur og bruksforhold.

14 Bare tilgjengelig for XB43 og XB33

15 NFC er kun tilgjengelig på XB43 og XB33

Sony Corporation er et kreativt underholdningsselskap med et solid teknologisk fundament. Med alt fra tjenester som spill og nettverk til musikk, film, elektronikk og finans er Sonys formål å fylle verdenssamfunnet med følelser gjennom kreativitet og teknologi. For mer informasjon, besøk http://www.sony.net/.