Partyløver kommer til å elske Sonys nye, superkraftige musikkanlegg

Sony lanserer fire nye musikkanlegg med kraftig lyd som utvilsomt vil kunne skape topp partystemning når du inviterer til fest i 2018! Tre av dem er «alt-i-ett»-anlegg – MHC-V81D, MHC-V71D og MHC-V41D –, mens modellen som heter MHC-M60D består av tre deler. Felles for dem alle, er at de kan fylle rommet med den råeste partymusikken du har på spillelista di.

Party på boks

Toppmodellene V81D og V71D har støtte for henholdsvis 360˚LIVE SOUND- og LIVE SOUND-teknologi, samt at de har «psykedeliske» 360˚ partylys som bidrar til å skape den perfekte feststemningen.

På disse to modellene får du i tillegg en morsom TAIKO-modus[1]. Som det japanske navnet tilser, kan du altså bruke selve musikkanlegget som en tromme. Velg fra et stort utvalg av trommelyder, og bruk fingrene til å tromme takten til musikken. TAIKO fungerer også som et spill som du kan spille med vennene dine, hvor det er om å gjøre å holde takten og slå hverandres High Score.

Priser og tilgjengelighet:

MHC-V41D blir tilgjengelig i april, 2018 og får en estimert veiledende pris på rundt 3,900 kroner

MHC-V71D blir tilgjengelig i april, 2018 og får en estimert veiledende pris på rundt 5,800 kroner

MHC-V81D blir tilgjengelig i april, 2018 og får en estimert veiledende pris på rundt 6,700 kroner

Produktspesifikasjoner:

MHC-V81D

MHC-V71D

MHC-V41D

For mer informasjon, se fullstendig pressemelding vedlagt.

Flere nyheter fra CES i Sonys pressesenter.

[1]on the V71D and V81D.

• 41d
  • v71d
  • ces2018