Perfekte bilder fortjener perfekt lyd: Sony forsterker hjemmekino-serien

Pressemelding   •   jan 06, 2016 02:00 CET

Nye lydplanke- og lydsokkelmodeller, pluss to 4K-vennlig AV-mottakere.

• HT-NT5 High-Resolution Audio Lydplanke & HT-CT790/CT390 Lydplanker
  • HT-XT2 Lydsokkel
  • HT-RT3 5.1-kanals hybrid hjemmekinoanlegg (Sound Base)
  • STR-DN1070 and STR-DH770 7.2-kanals AV-mottaker

Sony ekspanderer produktserien innen Home Entertainment og gir deg flere muligheter til å nyte en voksende verden av visuelle lydvalg, fra å se på TV i hverdagen til trådløs musikk i alle rom.

Google Cast,™ Spotify Connect and Wireless Multi-room har blitt integrert på tvers av produktene, slik at de blir tilgjengelig for alle.

Tre kraftfulle Lydplanker og et ‘hybrid’ 5.1-kanal hjemmekinoanlegg får selskap av en alt-i-et lydsokkel og to flerkanals AV-forsterkere. De nye modellene er kompatible med høyoppløst lyd, strømmetjenester, enkel trådløs utvidelse og støtter i tillegg de nyeste 4K-standardene. Så er du klar for en spennende underholdningsopplevelse – i dag og morgen.

The HT-CT790, HT-XT2 og STR-DH770 er tilgjengelig i Norge fra mai 2016.

Teknisk spesifikasjon kan sees her: HT-CT790, HT-XT2, HT-NT5, HT-CT390, HT-RT3, STR-DN1070.

Last ned vedlegget på Mynewsdesk for mer informasjon om produktene.

Sony er en verdensledende produsent innenfor lyd, video, spill, kommunikasjons- og informasjonsteknologiske produkter for både forbrukere og profesjonelle. Med sin musikk-, bilde-, dataunderholdning- og online-virksomhet, er Sony unikt posisjonert til å være det ledende elektronikk- og underholdningsselskapet i verden. Sony registrerte en årlig omsetning på ca. 68 milliarder dollar for regnskapsåret som endte 31. mars 2015. For mer informasjon om Sony, vennligst besøk www.sony.net