Se spektakulære bilder av romstasjonens passering av månen

4. februar 2017 fanget amatørastronom Thierry Legault et spektakulært syn – nemlig romstasjonen ISS (International Space Station) sin passering av månen i 28 000 kilometer i timen. Dette synet fanget han med sitt Sony a7s-kamera. Videooppløsningen viser spektakulære detaljer, slik som krater og fjell på månes overflate – et syn som vanligvis er forbeholdt astronautene ombord på romstasjonen. Takket være Sonys a7s kreative egenskaper, spesielle lysfølsomhet og 4K-kvalitet er det derimot mulig for astrofotografer som befinner seg på jordkloden å oppleve det samme.

Se den spektakulære filmen i sin helhet på Thierry Legault's YouTube side.

Sony er en verdensledende produsent innenfor lyd, video, spill, kommunikasjons- og informasjonsteknologiske produkter for både forbrukere og profesjonelle. Med sin musikk-, bilde-, dataunderholdning- og online-virksomhet, er Sony unikt posisjonert til å være det ledende elektronikk- og underholdningsselskapet i verden. Sony registrerte en årlig omsetning på ca. 72 milliarder dollar for regnskapsåret som endte 31. mars 2016. For mer informasjon om Sony, vennligst besøk www.sony.net