Sony annonserer nye trådløse hodetelefoner - WF-XB700

Opplev slagkraftig lyd med WF-XB700s EXTRA BASS™

WF-XB700-hodetelefonene har Sonys EXTRA BASS-teknologi, og skaper presise, treffende rytmer som løfter hver sang og opprettholder detaljer for en rik og velbalansert lydopplevelse.

Bluetooth®-teknologi fjerner behovet for kabel og gir en bedre brukervennlighet, samtidig som det ergonomiske designet skaper en komfortabel passform for begge øreproppene.

Brukerne kan glede seg med opptil 18 timer med lytting takket være det praktiske ladeetuiet, der kun ti minutter hurtiglading gir deg opptil 60 minutter musikkavspilling. I tillegg betyr IPX4-klassifiseringen for vannbestandighet beskyttelse mot sprut eller svette og gjør at du kan fortsette å bevege deg til musikken, enten du er ute i regnet eller inne på gymmen.

Veiledende pris: 1 800 NOK

Tilgjengelig fra mai 2020.

• hodetelefoner
  • extrabass

Sony Corporation er et kreativt underholdningsselskap med et solid teknologisk fundament. Med alt fra tjenester som spill og nettverk til musikk, film, elektronikk og finans er Sonys formål å fylle verdenssamfunnet med følelser gjennom kreativitet og teknologi. For mer informasjon, besøk http://www.sony.net/.