Sony lanserer nye α6300 kamera med verdens raskeste autofokus

Pressemelding   •   feb 03, 2016 16:00 CET

Sony lanserte i dag et nytt tillegg til sin prisvinnende line-up av speilløse kameraer, det nye α6300. Kameraet kan skilte med et uovertruffent 4D FOCUS ™ system som kan låse fokus på et motivpå så lite som 0,05 sekunder. I tillegg har α6300 utrolige 425 fasedeteksjon AF-punkter som er tett plassert over hele bildeområdet - verdens høyeste antall AF-punkter på et utbyttbart objektiv. A6300 kan ta opptil 11 bilder per sekund med kontinuerlig autofokus og eksponering sporing.

Last ned pressemeldingen for mer informasjon.

Sony er en verdensledende produsent innenfor lyd, video, spill, kommunikasjons- og informasjonsteknologiske produkter for både forbrukere og profesjonelle. Med sin musikk-, bilde-, dataunderholdning- og online-virksomhet, er Sony unikt posisjonert til å være det ledende elektronikk- og underholdningsselskapet i verden. Sony registrerte en årlig omsetning på ca. 68 milliarder dollar for regnskapsåret som endte 31. mars 2015. For mer informasjon om Sony, vennligst besøk www.sony.net