Sony styrker sitt utvalg av trådløse hodetelefoner med WF-SP800N

• Forbedret musikkopplevelse i hverdagen, også ved trening, med bedre stabilitet, vann- og støvresistent[1], og lang batteritid
  • Digital støydemping og «Ambient Sound mode», så du kan lytte til favorittsangene dine og fremdeles høre hva som skjer rundt deg
  • Bli oppslukt av musikken takket være smartere lytting med WF-SP800N

Sony introduserte i dag de trådløse hodetelefonene WF-SP800N – perfekte for en aktiv livsstil.

Si ja til musikk med WF-SP800N

Sony sine nye ørepropper er designet for deg med en aktiv livsstil. Med en IP55-vurdering vil ikke en vannsprut, svette eller støv sette en stopper for treningen din. Du kan til og med vaske de etter en tøff treningsøkt.

Den myke, polstrede støtten og det tredimensjonale designet sikrer en trygg og komfortabel passform. Enten du løper etter bussen eller er på tredemølla vil ikke disse øreproppene rikke seg.

I tillegg vil du ikke bli forsinket med begrenset batterikapasitet. Det kompakte ladeetuiet beskytter ikke bare WF-SP800N, men lar deg også lade når du er på farten. Når øreproppene er fulladet kan du glede deg over opptil 18 timers musikkavspilling med støydempingen på, og opptil 26 timer uten[2]. Hvis du har det travelt vil en 10 minutters hurtiglading gi deg opptil 60 minutter med musikkavspilling. Takket være en Bluetooth® brikke lånt fra den prisbelønte WF-1000XM3, kombinert med en optimalisert antennedesign, sikrer øreproppene en stabil forbindelse med enestående lytting.

Tilpass lydopplevelsen etter din smak

WF-SP800N har den nyeste støydempende teknologien for å blokkere distraksjoner, enten lydene kommer når du er på veien eller i treningsstudioet.

Du kan også forsterke opplevelsen med EXTRA BASS™. La øreproppene levere kraftig lyd, som gjør at du får energi og motivasjon til både arbeid og trening. Med gratisappen “Sony | Headphones Connect” kan du tilpasse lydopplevelsen etter din egen smak. Appen lar deg tilpasse lydnivået slik at det passer til musikken og aktivitetene dine, uansett om du har en avslappende lytteopplevelse når du pendler til jobb eller øker bassen for styrketreningen.

WF-SP800N lar deg nyte «360 Reality Audio», en altoppslukende lydopplevelse som bruker objektbasert romlydteknologi kombinert med en Android™-smarttelefon eller iPhone med strømmetjenesteappene som tilbyr dette installert[3]. «360 Reality Audio»-opplevelsen lar deg fordype deg i musikken som om du stod rett foran din favorittartist. Lytterne kan nyte tilpasset musikalske felt, perfekt optimalisert for hver enkelt bruker ved bruk av WF-SP800N ørepropper og “Sony| Headphones Connect”-appen[4].

Smart lytting

«Ambient Sound Mode» på WF-SP800N lar deg kontrollere lydene du vil slippe inn. Du kan også tilpasse etter ønske ved å bruke “Sony | Headphones Connect”-appen fra nivå 0 til 20.

WF-SP800N har nå også «Advanced Adaptive Sound Control» som automatisk oppdager hva du gjør og hvor du er[5] og deretter justerer lydinnstillingene etter dine omgivelser. Du kan til og med tilpasse innstillingene ved å bruke “Sony | Headphones Connect”-appen. Slipp inn lyd fra omgivelsene mens du løper ute, reduser uønsket støy når du er på kontoret, og øk bassen i treningsstudioet.

Bruk fingertuppene

Du kan spille, stoppe eller hoppe over en sang, eller justere volumet[6] ved å plassere fingeren over høyre ørepropp. Skru ned musikken ved å plassere fingeren på venstre ørepropp. Den tar raskt ned volumet og slipper inn lyden rundt deg. Da kan du umiddelbart føre en dialog uten å fjerne øreproppene.

Du kan også administrere dagen din med Google Assistant og Amazon Alexa[7]. Kos deg med underholdning, kontakt med venner, få informasjon, lytt til musikk og varslinger, sett påminnelser og mer.

Gå ikke glipp av en eneste takt – musikken stoppes nemlig øyeblikkelig når du tar ut en av øreproppene og gjenopptas automatisk når du plasserer øreproppen tilbake igjen.

Kos deg med musikken og nyt å snakke med stereolyd på begge øreproppene – eller du kan velge å bruke kun den ene øreproppen, selv når den andre er til lading.

Veiledende pris for WF-SP800N er omtrent 200 Euro og den vil være tilgjengelig fra og med juli 2020, i fargene sort, hvitt eller blå.

[1]Esken er ikke vann / støvresistent

[2]1 full lading med ladeetuiet. Opptil 9 timer med ørepropper + opptil 9 timer med ladeetuiet, totalt 18 timer når du bruker støydemping og BLUETOOTH®-tilkobling.

[3] For ytterligere informasjon om 360 Reality Audio, besøk følgende nettsted: https://www.sony.net/360RA/

[4] Sony | Headphones Connect app krever nedlasting til iPhone fra App Store eller til Android-smarttelefon fra Google Play. App, nettverkstjenester, innhold, operativsystemet og programvaren til denne appen kan være underlagt individuelle vilkår og betingelser som til enhver tid kan endres, eller bli avviklet, og kan kreve gebyrer, registrering og kredittkortinformasjon. Krever at produktet er koblet til det trådløse nettverket.

[5]Lokasjonblir ikke sendt til serverettersomposisjonslæringen er offline.

[6]Trenger å endre tildelingen av berøringspanelet med Sony | Headphones Connect App. Appen lar deg tilordne alternative alternativer.

[7]Google er et varemerke for Google LLC. Amazon Alexa og alle relaterte logoer er varemerker for Amazon.com, Inc. eller dets tilknyttede selskaper. Google Assistant og Alexa er tilgjengelige på utvalgte språk og land / regioner. Installer Sony | Headphones Connect app og endre det tildelte berøringspanelet

• lyd
  • hodetelefoner

Om Sony Corporation
Sony Corporation er et kreativt underholdningsselskap med et solid teknologisk fundament. Med alt fra tjenester som spill og nettverk til musikk, film, elektronikk og finans er Sonys formål å fylle verdenssamfunnet med følelser gjennom kreativitet og teknologi. For mer informasjon, besøk http://www.sony.net/.

Jostein Granås

PR-ansvarlig Sony Norge 40477081