Sony utvider signaturserien med øreproppene IER-Z1R

30.august 2018

Sonys har tidligere laget en rekke produkter til sin Signature Series som har overgått det meste. Dedikasjonen for å skape kvalitetslyd fortsetter, og nå lanseres nok en modell som et resultat av Sonys flere tiår lange lyd-ekspertise i jakten på den ypperste kvalitet.

IER-Z1R

IER-Z1R er laget av de beste materialene på bakgrunn av den nyeste teknologien tilgjengelig, og er sånn sett å regne som et eksklusivt produkt. Z1R byr på en brukeropplevelse med særdeles fine detaljer og krystallklar lyd.

• Eksepsjonell lydkvalitet med høyoppløselig lyd
  • HD hybrid driver-system
  • Stilig design som også kommer med individuelt formede fester, samt en stor variasjon av størrelser på selve proppene.
  • En overflate av Zirkonium-legering med perledesign

Pris og tilgjengelighet:

IER-Z1R blir tilgjengelig for salg fra og med november, 2018 til en veiledende pris på 20 000 NOK.

• ifa2018

Sony er en ledende produsent av lyd-, video-, foto-, spill-, kommunikasjons- og informasjonsteknologiske produkter for forbruker- og proffmarkedet. Med sine virksomheter innen musikk, bilder, dataunderholdning og online, er Sony unikt posisjonert til å være det ledende elektronikk- og underholdningsselskapet i verden. Sony registrerte en årlig omsetning på ca. 77 milliarder dollar for regnskapsåret som endte 31. mars 2018. For mer informasjon om Sony, vennligst besøk www.sony.net