Sony utvider TV-sortimentet med fire nye 4K HDR-TV-er.

Sonys nye 4K HDR-TV-er kommer med nydelig bildekvalitet og flere smarte funksjoner.

TV-ene XG83, XG81, XG80 og XG70 kommer i flere forskjellige størrelser for å kunne passe inn i alle stuer. Med Sonys nyeste bilde- og lydteknologi med på kjøpet, er dette et spennende utgangspunkt for deg som søker en slående 4K HDR-opplevelse i hjemmet.

Med utforming i enten aluminium eller børstet aluminium, vil disse TV-ene passe sømløst inn i stuen din, og de leveres også med et stilig stativ som skjuler kablene og holder dem pent på plass.

Tilgjengelige størrelser:

XG83: 43”, 49”.

XG81: 43”, 49”, 55”, 65”.

XG80: 43”, 49”, 55”, 65”, 75”.

XG70: 43”, 49”, 55”, 65”.

For mer informasjon om hver TV, tilgjengelighet og pris, se www.sony.no.

XG83: http://www.sony.no/electronics/tv-er/xg8305-series

XG81: http://www.sony.no/electronics/tv-er/xg8196-series

XG80: http://www.sony.no/electronics/tv-er/xg8096-series

XG70: http://www.sony.no/electronics/tv-er/xg7002-series