Sonys nye Android TV-er er nå tilgjengelig for forhåndsbestilling

Pressemelding   •   apr 08, 2015 10:42 CEST

Sony lanserte sin nye serie med Android TV-er på CES 2015, som muliggjør alt du elsker å gjøre på smarttelefonen på TV-en. TV-tittingen gjøres enda smartere ved å tillate brukeren å utforske en hel verden av underholdningsmuligheter på tvers av film, musikk, bilder, spill, surfing, applikasjoner og mer – med Sonys eksemplariske bilde- og lydkvalitet i hjertet av det hele.

Sony tar TV-underholdningen til et nytt nivå med de nye 2015 BRAVIA TV-ene som nå er tilgjengelig for forhåndsbestilling på www.sony.no. I 4K Ultra HD-serien er BRAVIA X85C tilgjengelig i 55”, 65”, 75”, og X83C i 49”. Fra Full HD-serien er BRAVIA W85C i utvalget 43” eller 50”. I tillegg finnes W70C[1] i utvalget 32”, 40” og 48”.

BRAVIA X85-serien er den første av de nye 4K Ultra HD TV-ene fra Sony som vil bli tilgjengelig i butikk fra mai 2015. Den er utrustet med den nye kraftfulle 4K-prosessoren X1, som gir krystallklare bilder til alt du ser på – 4K-innhold, HD, standard oppløsning og til og med lavoppløselig internettvideoer.

Det er en av de nye Sony Android TV-ene som nå er tilgjengelig for forhåndsbestilling som lar deg bruke den nye touchpad-kontrollentil å søke på innhold, stille spørsmål og kontrollere TV-en. At den er Google Cast™-klar gjør at du enkelt kan sende innhold fra smarttelefonen eller nettbrettet til TV-en. One-Flick Entertainment lar deg bla gjennom TV-kanaler, internett-videoer, bilder og annet innhold fra en behagelig posisjon i sofaen.

Priser på følgende modeller er nå offentliggjort:

Model NOK
KD49X8305C 14 500
KD55X8505C 20 000
KD65X8505C 28 000
KD75X8505C 47 000
KDL32W705C 5 600
KDL40W705C 6 500
KDL48W705C 7 900
KDL43W805C 8 500
KDL50W805C 11 000
KDL65W855CBAEP 19 000