Sonys nye sportshodetelefoner er både trådløse og vanntette

30.august 2018

Passer til alle typer sportsaktiviteter, og kan lagre sanger med opptil 4 GB internminne – slik at du kan trene helt uten smarttelefonen

Sonys nye sportshodetelefoner, WF-SP900, tar trådløs frihet til et nytt nivå. Ved å koble SP900 til smarttelefonen eller PC-en via Bluetooth eller NFC kan du lagre opp til 920[i] sanger (4 GB internminne), slik at du kan dra på treningstur helt uten smarttelefonen på slep. Med det trådløse designet kan du bevege deg fritt og lytte til favorittmusikken din med øreplugger som sitter komfortabelt i øret. Med streaming via Bluetooth-oppkobling har ørepluggene 3 timers batteritid, mens ved avspilling av sanger fra internminnet har de hele 6 timers batteritid. Favorittsangene dine kan overføres til selve enheten via appen Sony | Music Centre.

Robust design

De nye SP900 er ikke bare trådløse, støvtette og vanntette – de tåler til og med saltvann. Ørepluggene har klassifiseringen IPX5/8som gjør at du kan svømme i basseng eller saltvann ned til 2 meters dybde[ii]. De kan også vaskes etter en svett treningsøkt. Med et forbedret ergonomisk design sitter de komfortabelt i øret og kan tilpasses med fire ulike størrelser på proppene som best passer ditt øre.

Appen Sony | Headphones Connect kan brukes til å justere lydinnstillinger. Du kan blant annet velge Ambient Sound modus, som gjør at du kan skifte fra å høre på musikken helt uten distraksjon til å også høre miljø- og bakgrunnslyder.

Pris og tilgjengelighet

WF-SP900 blir tilgjengelig for salg fra november, 2018 til en veiledende pris på 2 800 NOK.

[i]MP3 – 128kbps

[ii] IPX8 rating has been given as these headphones have been tested to maintain operability when submersed in water to a depth of 2m for 30mins

• lyd
  • ifa2018