Sonys nye treningshodetelefoner er trådløse, støykansellerende og sprutsikre

Pressemelding   •   jan 09, 2018 02:08 CET

Sony lanserer de helt trådløse hodetelefonene WF-SP700N, som er spesielt egnet til trening og en aktiv livsstil. Dette er de første hodetelefonene i verden[1] som kombinerer digital støykanselleringsteknologi med sprutsikker design (IPX4).

år du trener utendørs, kan du enkelt aktivere Ambient Sound-modusen som lar deg høre kun de viktigste lydene fra omgivelsene dine. Den helt trådløse In-ear-varianten WF-SP700N byr selvsagt på den gode, kraftige EXTRA BASS™-lyden som Sony er kjent for, og egne EQ-innstillinger som du stiller inn via en app. IPX4-sertifiseringen innebærer at du kan bruke hodetelefonene i regnet – eller trene så svetten siler uten at de tar skade. Sony WF-700N leveres i fargene rosa, gul, svart og hvit. Batteritid: opptil 3 timer (pluss to fulle ladinger i etuiet – totalt 9 timer).

I tillegg til den helt trådløse modellen, lanserer Sony i tillegg to In-ear-treningshodetelefoner med vanlig trådløs utforming. Nye WI-SP600N har også støykansellering og IPX4-sertifisering, samt inntil 6 timers batterikapasitet. WI-SP500 kan i likhet med de to andre skilte med IPX4-sertifisering, og har en batteritid på 8 timer per lading.

Pris og tilgjengelighet

Tilgjengelighet og estimert pris for de ulike hodetelefonene vil være:

Produkt Tilgjengelighet Pris
WF-SP700N Juni 1.900 kroner
WI-SP600N Juni 1.400 kroner
WI-SP500 April 650 kroner

Produktspesifikasjoner:

WF-SP700N

WI-SP600N

WI-SP500

For mer informasjon, se fullstendig pressemelding vedlagt.

Flere nyheter fra CES i Sonys pressesenter.

[1]As of 8th January 2018, according to research by Sony Corporation, in truly wireless headphones with IPX4 rating or higherfor WF-SP700N

Sony er en ledende produsent av lyd-, video-, foto-, spill-, kommunikasjons- og informasjonsteknologiske produkter for forbruker- og proffmarkedet. Med sine virksomheter innen musikk, bilder, dataunderholdning og online, er Sony unikt posisjonert til å være det ledende elektronikk- og underholdningsselskapet i verden. Sony registrerte en årlig omsetning på ca. 76 milliarder dollar for regnskapsåret som endte 31. mars 2017. For mer informasjon om Sony, vennligst besøk www.sony.net