24/24 på Sommertid

Det varmes opp 24 steder i Oslo med 24 minifestivaler når Eminem kommer til Norge for første gang på 17 år.

Oslo Sommertid finner sted for andre gang. 55000 billetter ble solgt på 6 minutter – til hovedarrangementet på Sagene den 30. juni.

- Den 15. juni legger OBOS ut på en 24- timers minifestival sammen med flere artister. I og med at Oslo Sommertid skal ha verdens største hip-hop artist på scenen, er det selvfølgelig noen av Norges største hip-hop artister som vil spille på 24 ulike lokasjoner i løpet av 24-timer,sier Hege Asplund, ansvarlig for sponsoratet med Oslo Sommertid i en pressemelding.

OBOS er hovedpartner til Oslo Sommertid i år også.

- OBOS jobber kontinuerlig med å gi gode kulturopplevelser til medlemmene sine. Vi mener at at en by med et rikt kulturliv er er godt sted å bo, sier Asplund.

Det er EKKO Agency som er ansvarlig for samarbeidet mellom OBOS og Oslo Sommertid. De er også ansvarlig for alle kommersielle avtaler, mens JCP Event står for aktivering og gjennomføringen av 24-timers festivalen.

- Vi er veldig fornøyde med å få fornyet samarbeidet med den mest aktive kulturaktøren på det som blir Norges største konsert noensinne. Det er et drømmescenario å kunne få jobbe videre med de aller beste, det vil si OBOS som har en sterk tilknytning til kultur, sier Ann-Kristin Kreutz partner i EKKO.

Ann-Kristin Kreutz

Atomic Soul er ansvarlig for selve arrangementet 30. juni.