Følge med på det som rører seg

- Personlig synes jeg det er viktig å følge med på hva som rører seg i sponsorverden. Det er et fagområde i stadig utvikling, og nettopp derfor er Sponsor- og Eventprisen et selvsagt sted å være, sier Håkon Andersen, sponsorsjef i BAMA.

Han fortsetter:

- Her møter jeg mange fagfolk som jeg både blir inspirert av og kan lære av.

Det er mange som skal bidra med faglig påfyll og inspirasjon den 6. februar. Her er et lite utvalg:

Øverst fra venstre: Andy Westlake/styreleder i ESA/Member of the board of the British Universities and colleges sport, Ida Margreta Halvorsen/kommunikasjonssjef Nationaltheatret, Niels Kjærgaard-Jensen/Experience Designer/Fieldwork/forfatter av “Jakten på känslan”, Beate Sørum/daglig leder b.bold, Petter Sandberg/gründer Gyro og Lax Expo og doktor spons:Siv Skard/NHH

I tillegg har vi keynote Monte Königs/ekspert i menneskelig atferd og samfunnsendring. Hør ham selv si hva han skal snakke om:

Som om disse ikke var nok - flere til skal dele sine erfaringer og kunnskap med oss: Anders Bakke Ingebrigtsen/Strategisk Rådgiver Merkevare i Kantar TNS, Jan Christian Fosseidbråten/Senior Rådgiver & arbeidende styreleder i Los & CO, Finn Kristoffer Larsen/CEO Kygo Life, Marius Widerøe/CEO Konsertsystemer og Vegard Arntsen/Daglig leder i Sponsor Insight.

Fagdagen avrundes med prikken over i'en, den prisbelønnede futuristen Stefan Hyttfors:

Earlybird frem til 31. desember. Benytt denne sjansen - Meld deg på nå, klikk HER