Hvem blir Årets Arena, Årets Sponsorkampanje, Årets Perle?

Nytt i år er at Sponsor- og Eventprisen:

• -øker med åtte priser og skal dele ut hele ATTEN bransjepriser innen spons og event. Med dette ønsker Sponsor- og Eventforeningen å favne en enda større del av bransjen.
  • -utvider med to dager og introduserer Sponsor- og Eventuka: «Fuck up Night» i samarbeid med JCP og Bransjedagen som holdes på Operaen. Med dette ønsker Sponsor- og Eventforeningen å gi medlemmer og gjester enda mer faglig påfyll.
  • -aldri har hatt flere søkere i de ulike kategoriene

Entusiasme og iver

Dette er første Sponsor- og Eventpris for Sponsor- og Eventforeningens daglig leder Janette Haukland, som startet i jobben i januar:

− I tre dager skal Sponsor- og Eventforeningen, medlemmene, samarbeidspartnere og sponsorer by på oss selv, levere relevant faglig innhold, underholdning i toppsjiktet og en prisutdeling med de beste i bransjen! Dette vil sette fokus på sponsor- og eventbransjen. For en spennende tid å komme inn som daglig leder! Jeg gleder meg over entusiasmen og iveren som alle involverte i Sponsor- og Eventuka viser. Og ikke minst gleder jeg meg til selve fagdagen og prisutdelingen hvor vi feirer en bransje som bidrar så mye til kultur, idrett, musikk og opplevelser for hele Norge.

Tettpakket program:

Årets konferansierer er Lasse Berre (Fagdag) Nicolay Ramm (Prisutdelingen). Årets keynote speaker er nevrolog og tidligere toppidrettsutøver Ole Petter Hjelle som skal snakke om det digitale dopet.

Her er de nominerte til de atten kategoriene under Sponsor- og Eventprisen:

Event: https://sponsorogeventforeningen.no/nyheter/gratulerer-til-aarets-nominerte-i-eventkategorien/

Sponsor: https://sponsorogeventforeningen.no/nyheter/gratulerer-til-aarets-nominerte-innen-sponsorkategoriene/

Og her er programmet: https://sponsorogeventforeningen.no/sponsor-og-eventprisen/sponsor-og-eventuka-2020/

Det er mulig for presse å:

• -Delta på fagdagene 2.-4. mars og/eller prisutdelingen 4. mars
  • -Intervjue daglig leder for Sponsor- og Eventforeningen Janette Haukland før/under Sponsor- og Eventuka
  • -Intervjue flere av foredragsholderne

Velkommen! Husk å sende inn navn på de som skal presseakkrediteres til martine@turbokommunikasjon.no

Ønsker du mer informasjon, ta kontakt med Martine Larsen Rygh/Turbo Kommunikasjon på 951 79 780 martine@turbokommunikasjon.no eller Janette Haukland/Sponsor- og Eventforeningen 930 60 390 jh@sponsevent.no