KITE styrker staben

Nyhet   •   jun 11, 2019 10:10 CEST

KITE ansetter Tone Langmoen som ny rådgiver.

Langmoen har over 10 års erfaring fra lederstillinger innen reiseliv og arrangementer mot næringslivet, og kommer fra stillingen som daglig leder i SponsorLink AS.

- Jeg ser frem til nye utfordringer som rådgiver i KITE og vil særlig bidra til å utvikle selskapets tjenester innenfor reiser og internasjonale arrangementer i og utenfor Norge, sier Tone Langmoen.

- I KITE blir jeg en del av et byrå med sterkt fokus på å utvikle solide opplevelseskonsepter på vegne av kundene og jeg får mulighet til å trekke på mye strategisk og kreativ kompetanse, fortsetter hun.

Daglig leder i KITE, Trude Linge, ser frem til å få Tone med på laget.

- Med Tone på laget kompletterer vi selskapets kompetanse på områder som er viktig for oss, og ikke minst for kundene våre. Med vekstambisjoner er det viktig for oss å rekruttere medarbeidere med solid erfaring kombinert med de unge talentene. Vi er derfor svært glade for at Tone blir med oss på laget, sier hun.

I KITE skal hun jobbe som rådgiver mot både nye og eksisterende kunder. Hun tiltrer i stillingen 1. august.