​Medlemmer får mer

Medlemmer får mer

- Vi forskjellsbehandler helt bevisst medlemmer og ikke-medlemmer i foreningen, sier Hege Mauroy, daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen.

Hun legger til:

- I mars måned bytter vi publiseringsløsning på nettsiden vår. Da vil nettsiden vår også bli mer tilpasset brukernes behov og noe freshere i design. Den aller største forskjellen blir imidlertid at noe av det som i dag ligger åpent for alle, kun vil bli tilgjengelig for medlemmer i løpet av måneden, forteller Mauroy.

Dette får medlemmene av foreningen allerede:

• Presentasjon av seg selv som nytt medlem i Nyhetsbrevet
  • Gratis Frokostmøter, fire per år. Ikke-medlemmer betaler kr 950 per person
  • Gratis Fagforum, to per år. Ikke-medlemmer betaler kr 450 per person
  • Gratis seminar, ett per år. Ikke-medlemmer betaler kr 1350 per person
  • Spesialpris på Sponsor- og Eventprisen. Ikke-medlemmer betalte i januar 2017 kr 1500 mer per person
  • Spesialpris på andre seminarer og kurs – medlemmer får vanligvis mellom 10-30 rabatt
  • Spesialpris på nasjonale og internasjonale kongresser/konferanser og konkurranser – medlemmer får vanligvis mellom 10-30 rabatt
  • Prioritet/fortrinnsrett på alle arrangementer
  • Mulighet for Fagstipend (kr 10.000) Ikke-medlemmer har ikke tilgang til dette
  • Gratis forslag/oppsett på sponsoravtale. Ikke-medlemmer har ikke tilgang til denne
  • Gratis linking til stillingsannsoner. Ikke-medlemmer betaler kr 500 per stillingslink
  • Spesialpris på Kampanje Premium – tilnærmet halv pris til medlemmer

- Et stykke uti mars går vi altså over til ny publiseringsløsning og vil så forbeholde noe av innholdet bare for medlemmer. Vi du også ha tilgang til alt, er du velkommen til å melde inn virksomheten på denne linken HER, sier Mauroy

Hege Mauroy

Det er virksomheten/bedriften/organisasjonen som er medlem i Sponsor- og Eventforeningen, ikke den enkelte person.

- Derfor kan alle ansatte hos medlemmene delta på våre aktiviteter og få tilgang til informasjon. Det er ingen begrensning på hvor mange ansatte som har denne muligheten, forteller Mauroy.