Right til Fieldwork

Fieldwork er Right To Plays nye samarbeidspartner på brand experience og sponsoraktivering.

Partene kommer til å jobbe tett sammen med å aktivere og øke verdien av Right To Plays partnerskap og å utvikle konsepter for å hjelpe Right To Play å nå sine mål.

I følge en pressemelding, har samarbeidet allerede resultert i at Beachvolley Vikings, ferske europamestere i beachvolleyball, ble signert som ambassadører for Right To Play før sommeren. Bret Roberts i Fieldwork har lang fartstid i beachvolleymiljøet i Oslo, og han har blant annet spilt sammen med og trent den ene vikingen - Christian Sørum.

- Samarbeid med næringslivet er avgjørende for at vi skal nå målene våre. Vi ser at strategisk jobbing med både intern og ekstern aktivering bidrar til vekst og bedre kjennskap for begge parter. Vi setter stor pris på å få Fieldwork med på laget og gleder oss til spennende prosjekter som vil bidra til at vi når enda flere barn med kvalitets utdanning, sier daglig leder Jimmy Vika i Right To Play i pressemeldingen.

Avtalen ble signert rett før sommeren og har en varighet på tre år.

- Vi i Fieldwork er utrolig stolte over å få være Right To Play's samarbeidspartner. At vi får være med på å sikre barns rett til å leke gjennom å gjøre det vi elsker, er en vinn-vinn-situasjon, sier daglig leder Øystein Johanssen i Fieldwork, i pressemeldingen.

Jimmy Vika og Øystein Johanssen

Right To Play er en internasjonal humanitær organisasjon som jobber med utdanning og bedring av skolehverdagen til barn i utviklingsland – med særlig fokus på lek og læring. Right To Play vant kategorien "Årets Perle" under Sponsor- Eventprisen i 2018 for sitt prosjekt 202020.

Fieldwork er et kommunikasjons- og eventbyrå som jobber med opplevelsesbasert kommunikasjon for å bygge bånd mellom merkevarer og mennesker.