Stedet er Storo

Sponsor- og Eventprisen 2019 skal finne sted på det helt nye Thon Hotel Storo, onsdag 6. februar 2019.

Hotellet ligger i et område som stadig utvikles med nye butikker, restauranter og kafeer. Kino har også kommet. Det er på denne moderne kinoen vegg-i-vegg med hotellet, ODEON, at foredragene vil finne sted.

- Høsten 2018 åpnet vi vårt flunkende nye hotell. Jeg husker godt dere var på befaring to dager før vi åpnet, forteller hotelldirektør Tamas Csorba.

- For oss forsterket både han og kollegene i kjeden, der og da, det inntrykket vi allerede hadde gjennom våre tidligere samtaler, som servicemindede og fleksible til tross for en svært hektisk periode. Det kan vi like, sier Tron Mathisen, styremedlem i Sponsor- og Eventforeningen.

Tron Mathisen

Csorba ser frem til å huse Sponsor- og Eventprisen 2019.

- Denne prisutdelingen er en fin måte for oss å vise oss frem på, som en arena for eventer, konferanser og opplevelser. Sponsor- og Eventprisen er dessuten en stor og viktig prisutdeling i en bransje hvor vi selv opererer. Vi har derfor lyst til å være med på å støtte dette,sier han.

Direktøren melder at de har fått mange positive tilbakemeldinger på mat, service og design, og at de allerede har gjennomført flere store arrangementer.

Tamas Csorba

- Mange av våre egne kunder og gjester kommer fra vår felles møte-, event- og opplevelsesbransje og vi gleder oss til å ta imot alle deltagerne. Hotellet vårt er bygget og innredet med tanke på å være en sosial og kreativ møteplass for ulike former for konferanser. Thon Hotel Storo ønsker å bidra til at arrangementet blir vellykket, vi gleder oss veldig over at Sponsor- og Eventprisen skal holdes på vårt hotell i 2019. Velkommen til oss, avrunder Csorba.

Hotellet åpnet 5. september. Prosjektgruppen til Sponsor- og Eventprisen var der på befaring den 3. september.

- Med andre ord, hotellet er kun fem måneder – fresht og nytt når vi inntar det til vår store bransjedag. Vi gleder oss også, sier Mathisen.

Det er Sissel Berdal Haga, designansvarlig i Olav Thon Gruppen og interiørarkitekt MNIL Trond Ramsøskar som står bak interiøret på det nye Thon Hotel Storo.

Klar for befaring: Torgeir Kjepso, Tron Mathisen, Ann-Kristin Syversen, Hege Mauroy

FAKTA OM HOTELLET:
Thon Hotel Storo
Åpnet: 5. september 2018
Fasiliteter: restaurant, bar, treningsrom, konferansesenter
Antall rom: 322
Adresse: Vitaminveien 23 på Storo i Oslo
Nærmeste T-banestasjon: Storo

Se det foreløpige programmet til arrangementet HER - more to come!

(Du kan melde deg på allerede nå, om du vil. Det gjør du HER)