​Velkommen til H+K

Sponsing blir en stadig viktigere del av Gambit Hill & Knowlton kundenes markedsmiks. Derfor melder Gambit H+K seg inn.

- Sponsing er en kanal innen kommunikasjonsfaget som er i sterk vekst. I Gambit H+K har vi på vegne av kunder jobbet med sponsing i en årrekke, og vi ser at det stadig blir en viktigere del av våre kunders markedsmiks, sier seniorrådgiver og leder for sponsor- og eventsatningen til Gambit H+K, Vegard Bjørtuft.

Gambit H+K er et konsulentselskap innen kommunikasjon med til sammen rundt 60 medarbeidere i Oslo og Stavanger.

- Altfor få bedrifter utnytter potensialet i sponsorengasjementene sine fullt ut. Med en bredere tilnærming kan effekten økes betraktelig, forteller Bjørtuft.

Selskapet har sitt virke innen tre hovedområder; Markeds-, Selskaps- og Samfunnskommunikasjon. Sponsorrådgivning er en sentral del av markedskommunikasjon.

Vegard Bjørtuft

- Nå er vi endelig blitt medlem av Sponsor- og Eventforeningen. Vi gleder oss stort til å delta på kommende arrangementer, sier Bjørtuft.

Les mer om vårt nye medlem HER