Warner inn

Warner Music Norway ønsker å skape synergier i merkevarekommunikasjonen. Nå vil de møte likesinnede i Sponsor- og Eventforeningen.

- Vi ønsker å bli en del av Sponsor- og Eventforeningen for å møte likesinnede samarbeidspartnere som vil jobbe kreativt med musikkinnhold og artister i sin merkevarekommunikasjon, sier Øivind Gehrken, direktør i den nyoppstartede Brand Partnerships & Licensing-avdeling hos Warner Music Norway.

Warner Music er et av verdens større plateselskaper og representerer alt fra internasjonale artister som Ed Sheeran, Dua Lipa, Bruno Mars til norske artister som Julie Bergan, Cezinando og Susanne Sundfør.

Øivind Gehrken

- Vi ønsker å bistå våre samarbeidspartnere i å finne riktig musikalsk uttrykk for deres produksjoner og kampanjer, og riktige artistprofiler for deres budskap. Det finnes mange ulike måter å skape synergi mellom artister og merkevarer, og vi tilbyr gjerne vår kompetanse i denne fasen av produksjonsarbeidet, forteller Gehrken.

Den norske avdelingen av Warner Music har 20 ansatte og holder til i Karl Johans gate i Oslo.

Bli bedre kjent med vårt nyeste medlem