​Frederik Horn ble Årets foredragsholder

Frederik Horn er nettopp kåret til Årets foredragsholder 2018 av Sponsor- og Eventforeningen. Det skjedde på den årlige bransjedagen til Sponsor- og Eventforeningen.

Frederik Horn, som er daglig leder i JCPR & Advertising, vant i tett konkurranse med to andre finalister.

- Å bli nominert til Årets foredragsholder var veldig stas. Jeg har ikke holdt så mange foredrag i mitt liv, så nominasjonen i seg selv gjorde meg både stolt og ydmyk. Nå som jeg står her som vinner og hører at 900 deltakere har stemt tenker jeg bare at dette er helt sjukt, sier Horn.

Heder & ære ble vist ham på bransjesamlingen Sponsor- og Eventprisen som finner sted på ODEON & Thon Hotel Storo i dag.

Prisen ble overrakt av daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen, Hege Mauroy.

- 900 deltakere har sagt sin mening om alle foredrag og foredragsholdere på Sponsor- og Eventforeningens arrangementer i løpet av de siste tolv månedene. Frederik Horn er den som scoret aller høyest. Hans foredrag om å engasjere og involvere ble holdt på Sponsor- og Eventforeningens Frokostmøte 31. mai 2018. Der fikk deltakerne oppleve hans faglige tyngde og inspirerende formidlingsevne, sier hun.

Horn takket for tilliten.

- Det er utrolig gøy at foredraget faller i smak. Jeg tar det som et tegn på at ikke bare den tekniske presentasjonen, men også innholdet om Experiential Marketing fenget. Og det siste er jo det viktigste, for foredraget startet med at jeg uttalte at TV-reklamen er en sagablott. Nå som jeg står her som vinner, kan det virke som om flere enn meg er enig i dette, forteller han.

De to andre finalistene, i tillegg til Horn, var: Rune Aune Mentzoni, Universitetet i Bergen med foredraget om e-sport og Simen Staalnacke, Moods of Norway med foredraget om Moods’ historiehandelsmønstre og løsninger for salg.

Om Sponsor- og Eventforeningen

Sponsor- og Eventforeningen er en interesseorganisasjon for virksomheter som forholder seg til sponsing og event som kommunikasjons- og markedsføringsverktøyer, enten de er sponsor, sponsorobjekt, eventselskap eller på annet vis involvert i sponsing og/eller event. Foreningen har pt drøyt 180 medlemsvirksomheter. Se medlemsoversikten HER.