Tre finalister til årets foredragsholder

- På høstseminaret er det tid for å kåre en vinner og dele ut prisen som årets foredragsholder. Det står mellom tre personer som har lagt seg i selen for å levere topp kvalitet til våre medlemmer, sier styreleder i Sponsor- og Eventforeningen Gunnar Glavin Nybø.

Det siste året har Sponsor- og Eventforeningen økt antall møteplasser i den hensikt å øke verdien av medlemskapet for medlemmene.

- Dette innebærer også at vi har utfordret alle våre foredragsholdere til å forberede seg ekstra godt og levere på topp, sier Nybø.

Gunnar Glavin Nybø

Prisen som Årets Foredragsholder ble besluttet opprettet i november i fjor – med utdeling påhøstseminaret. Nå er det derfor tid for iverksettelse.

- Vi har så mange dyktige, kunnskapsrike personer på våre arrangementer som gir våre medlemmer faglig påfyll og inspirasjon. Det vil vi markere, forteller Nybø.

Prisen deles ut på bakgrunn av hva tilhørerne selv har sagt i evalueringene de siste tolv månedene og prisen vektlegger så vel kunnskap som formidlingsevne.

- Vi står nå igjen med tre finalister. En av dem får overrakt prisen på seminaret 16. november, sier Nybø.

Finalistene er, i alfabetisk rekkefølge:

• Henrik Syse i PRIO – Fra mulighet til virkelighet
    Foredrag på Sponsor- og Eventforeningens Pris, 19 . januar

• Kevin Jackson i The Experience is the Marketing – Experience is the Marketing
    Foredrag på Frokostmøte, 31. mars

• Stian Lyberg i PR-operatørene – Hvordan benytte PR i sponsorarbeidet
    Foredrag på Frokostmøte, 1. september

Om Sponsor- og Eventforeningen

Sponsor- og Eventforeningen er en interesseorganisasjon for virksomheter som forholder seg til sponsing og event som kommunikasjons- og markedsføringsverktøyer, enten de er sponsor, sponsorobjekt, eventselskap eller på annet vis involvert i sponsing og/eller event. Foreningen har pt drøyt 180 medlemsvirksomheter. Se medlemsoversikten HER.