Nytestet verdensnyhet

Nytestet verdensnyhet

STIHL er spesialist på motorredskap og er verdens mest populære motorsag merkeNå presenteres verdensnyheter MS 261, en motorsag for fagfolk som har mer av alt - effekt, utstyr og komfort.

Testet og klar

Dette er en motorsag for tøff bruk der vi virkelig har fokusert på det viktigste - våre brukere. Og hele veien, sier Pål Virik Nilsen, markedssjef hos Andreas Stihl AS. Vi har nå i sommer hatt over hundre profesjonelle brukere til å teste denne unike innovasjonen i praksis og tilbakemeldingene er meget positive. Hver ”test pilot” har ført et eget test-skjema. Vi vil legge ut testresultatene på vår nettside slik at alle interesserte kan ta del i dem.

Nyheter med mersmak

Noen av nyhetene er en miljøvennlig og drivstoff-effektiv motor, et svært effektivt anti-vibrasjons system for lange arbeidsdager og et utrolig filtreringssystem. Ekstra sikkerhet på modellen MS 261 CQ  med høyre hånds brems. I tillegg til frambremsen som slår til ved kast så stopper også kjedet på et sekund når det bakre håndtaket slippes. En perfekt ekstra beskyttelse ved start, flytting og korte arbeidsstopp.

STIHL utviklet den første kjedesagen i 1926, deretter har det tilkommet mange produkter for skog og hage. Nå omfatter STIHL-gruppen datterselskaper i ca. 140 land og produksjon i flere land. Ønsker du å vite mer om STIHL konsernet, historie og utvikling, verdensnyheter fra STIHL eller hvor vi finnes representert rundt om i verden. Sjekk www.stihl.no

Pressekontakt PR og kommunikasjonssjef STIHL Norden +46 73 736 23 14