Baderomsboken 2017 fra Svedbergs er her.

På vegne av alle baderomsnerder sier vi ”Hurra!”. Nå er Svedbergs baderomsbok 2017 her. Katalogens 196 sider byr på mengder av fin inspirasjon, baderomsmøbler, tips og råd til baderommet ditt. Dessuten presenterer vi en rekke spennende nyheter.

Helhetsbilde over sortimentet
Utenom de fem møbelseriene Forma, DK, Stil, Skapa og Intro, får SID (Svedbergs Individual Design) mye positiv oppmerksomhet.

-Med Baderomsboken vil vi gi våre kunder muligheten til å få et helhetlig bilde over vårt sortiment. Samtidig som vi kan formidle det fokuset vi har på formgiving, valgfrihet og håndverk, sier Stefan Svensson på Svedbergs.

Mange spennende nyheter
I årets baderomsbok finnes flere nyheter, inkludert den nye møbelserien Intro. Det er rene linjer, det er praktisk og det er metall. Et baderomsmøbel som tåler tøffe tak!

En annen nyhet er at Stil serien har fått valgalternativet faset front og nå finnes i 2 nye bredder. Gå heller ikke glipp av det nye speilskapet Sober og speilet Imago som finnes i mange bredder og farger.

Satsning på dusjsortiment
De seneste årene har dusjsortimentet fått mer plass i Baderomsboken. Dette er en trend som fortsetter også i år. Blant annet presenteres det nå en ny foldedørsdusj i Forsa-serien som har blitt utviklet i samarbeid med Designstudioet Form Us With Love.

-Baderomsboken kan dere hente hos alle våre forhandlere rundt i Norden, og du kan også bestille den hjemsendt via Svedbergs.no, avslutter Stefan.

• Livsstil, mote, fritid

• bad
  • badekar
  • baderom
  • baderommet
  • spa
  • svedbergs

Svedbergs er Nordens ledende baderomsprodusent med salg i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Island, Storbritannia, Estland, Latvia, Litauen, Russland og Ukraina. Moderselskapet Svedbergs i Dalstorp AB driver sin virksomhet i Dalstorp, Västergötland der også mesteparten av produksjonen finner sted. Siden 3. oktober 1997 har Svedbergs’ aksjer vært notert på Stockholms fondsbørs.

Pressekontakt Art Director 0321533096