God følelse med smart WC modul.

Markedets første WC modul i glass for S-lås montasje er her. De nye WC modulene fra Svedbergs kan enkelt erstatte de tradisjonelle gulvstående toalettene. Samtidig som hele badet får et estetisk løft blir det enklere og holde rent.

Følelsen av vegghengt

Den slanke formen forsterkes av «slimseat», en tynn sits som er tilpasset WC stolens form. Det finns ingen kanter som stikker ut og ødelegger helhetsinntrykket. Naturligvis har lokket og sitsen «soft-close» som gjør at lokket legger seg ned stille og rolig. Med de nye modellene får kunden følelsen av en vegghengt modell uten å måtte gjøre store inngrep, sier Stefan Svensson, vVD på Svedbergs.

Gjennomtenkt Formgivning

Designeren har tenkt godt og lenge for å utvikle et miljøvennlig produkt. De slette overflatene (kan fås i hvit og svart), gjør det enkelt å rengjøre. Man trenger også mindre rengjøringsmiddel, noe som er bra for miljøet. Med en «klikk-kobling» er det enkelt å fjerne sitsen under rengjøring. Det er to valg for spyling, hel og halv.

Rimless Spylekant

Når det gjelder størrelsen på fixturen er også dette gjennomtenkt. Sittehøyden er 43 cm, en standard Svedbergs satte for 15 år siden. Bredden er 41 cm, som gjør at modellen enkelt kan monteres også på små bad. Kunden kan velge i 4 forskjellige WC skåler, tre av dem har den nye hygieniske rimless spylekanten.

Det føles godt å kunne tilby markedet denne type produkt som både er funksjonell og en formmessig fulltreffer, avslutter Stefan.

• spa
  • baderommet
  • baderom
  • bad

Svedbergs er Nordens ledende baderomsprodusent med salg i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Island, Storbritannia, Estland, Latvia, Litauen, Russland og Ukraina. Moderselskapet Svedbergs i Dalstorp AB driver sin virksomhet i Dalstorp, Västergötland der også mesteparten av produksjonen finner sted. Siden 3. oktober 1997 har Svedbergs’ aksjer vært notert på Stockholms fondsbørs.