Designytterdør med husnummeret som vindu

Den nye designdøren Character Identity er en helt unik og personlig tilpasset inngangsdør, der husnummeret utgjør glasspartiet og setter et tydelig preg.

Nå har du muligheten til å gi husets inngangsparti et
 høyst personlig preg, og det i ordets rette betydning. Med husnummeret på en spesialbestilt designytterdør, der nummeret eller nummerne er av glass og samtidig fungerer som lysinnslipp, får du definitivt en unik inngang til hjemmet ditt.

Dørmodellen Identity, med sine skjulte beslag kjennetegnes av rene linjer, der de ulike åpningene i glass står i fokus. Vil du ha lysinnslipp, men ikke innsyn, kan du velge sandblåst glass i stedet for klart glass.

Standardfargen er hvit, men det finnes åtte basisfarger å velge blant, samt mulighet for å spesialbestille en dør i nær sagt hvilken nyansefarge du matte ønske deg. Om du ønsker to eller flere siffer i døren, kan du få kjøpt modellene Cifro og Digits, til samme pris som Identity.

Detaljene er gjennomtenkte, og dørene i serien har verken synlige lister eller fester. Den massive trefiberkonstruksjonen i kombinasjon med nøye utvalgte materialer og finish i alle detaljer, gir døren et solid og eksklusivt inntrykk.

Character Identity er designdøren som er kompromissløs når det kommer til funksjon. Den har for eksempel tetningslist av silikon i dørbladet for optimal tetthet selv ved sterk kulde, og solide låser for høy sikkerhet.

Til slutt må vi ikke glemme tilbehøret! Swedoor JW kan tilby nøkkelfrie elektriske låser, dørbrems og varianter av dørhåndtak.

Character Identity lanseres i april. Pris fra kr 16.200 kr.

• ytterdører

JELD-WEN Norge AS inngår i det internasjonale dørselskapet JELD-WEN med ca 20.000 ansatte, hvorav drøyt 50 i Norge. Selskapet er en verdensledende totalleverandør av tre- og ståldørløsninger. Sortimentet omfatter alt fra standardprodukter til kundetilpassede spesialløsninger.  I Norge markedsføres produktene under varemerket Swedoor JW.