Vi bytter navn til Symetri Collaboration 1. januar 2017!

I 2001 ble «JOINT Collaboration» etablert av fire norske gründere med en visjon om å levere nettbaserte samhandlingsløsninger «til alle som bygger noe». I dag er vi et produktutviklingsselskap med over 40 ansatte og vi omsetter for mer enn 100 millioner kroner i året. Våre kunder er engasjert i prosjekter i alle verdensdeler og samhandler via våre løsninger som leveres og driftes fra Oslo i Norge. I september 2013 ble JOINT Collaboration solgt til Addnode Group. Addnode Group er notert på Stockholmsbørsen og er markedsleder i Norden innen IT-løsninger for design, konstruksjon og produktlivssyklus.

For oss er det nå helt riktig og naturlig å ta neste skritt og bytte selskapsnavn fra JOINT Collaboration til Symetri Collaboration. Navnebyttet skjer 1. januar 2017. Symetri er vårt søsterselskap innen forretningsområdet «Design Management» i Addnode Group. Navnebyttet har ingen stor betydning for våre kunder. Vi består som selvstendig selskap og dere vil møte akkurat de samme menneskene når dere er i kontakt med oss – både selgere, rådgivere og supportmedarbeidere. For oss som selskap betyr navnebyttet en felles merkevareplattform og et tettere strategisk samarbeid i de nordiske landene.

Har du spørsmål om navnebyttet? Kontakt meg gjerne på epost steinar.svino@joint.no

JOINT Collaboration AS

Steinar Svinø
Administrerende Direktør