Gazelle 2015, 2016 og igjen i 2017

Mandag den 2. oktober modtog vi et ”Gratulerer”-brev fra Børsen, som slår fast at Tabellae igen i år er blandt Danmarks vækstelite. Det er tredje år i træk, at Tabellae udnævnes til Børsen Gazelle-virksomhed.

”Vi er stolte af udnævnelsen, fordi den fortæller om dén fremgang og udvikling vi har haft”, fortæller partner Lennart Garbarsch.

I 2017 er Tabellae vokset med 4 mand og har åbnet kontorer i USA. Sammen med vores eksisterende kontorer i Danmark, Norge og Sverige kan vi nu hjælpe kunder i flere tidszoner med at håndtere forretningsdokumenter så som fakturaer, kreditnotaer og lignende mere smidigt, effektivt og kundeorienteret.

Vi kipper med flaget og takker både vores kunder og dygtige partnere for tilliden og samarbejdet. Vi knokler videre for fortsat at gøre os fortjent til rollen som den foretrukne dokumenthåndteringsekspert.

Tabellae samarbejder med de allerbedste ERP-husene og har, gennem 7 år og i tæt samspil med vores kunder, udviklet de populære Tabellae Best Practice pakker, der får virksomheder, der ønsker en effektiv ERP-opgradering, lynhurtigt i gang.

Om Gazelle:
En gazelle-virksomhed er en virksomhed, der i løbet af de sidste fire regnskabsår har haft en kontinuerlig vækst i omsætning eller bruttoresultat og samlet set har mere end fordoblet omsætningen eller bruttoresultatet i perioden. Her kan du læse mere om kriterierne for at blive en Gazelle virksomhed.

Se mere om: Visionære virksomheder, der har høstet gevinsterne ved at tilpasse dokumenterne til kunderne.