Møt våre 3 nye konsulenter i Norge, Sverige og USA

Thai Nguyen i Sverige

Thai Nguyen er ny Lasernet Konsulent fra 1. desember 2017.
Thai kommer til å arbeide fra Stockholm. Sammen med svenske kollegaer i Helsingborg, blir Tabellae nå i stand til å supportere en enda større del av Sverige. Thai kommer med mer enn 20 års erfaring innen output management. Etter 10 år hos Streamserve i forskjellige stillinger har han vært selvstendig i en årrekke og arbeidet hos SPP (Pensjon og Forsikring). Output management har vært en rød tråd i alle disse årene, og siden 1996 vært hans primære arbeidsområde.

Lars Kristian Hansen i Norge
Lars Kristian Hansen starter hos Tabellae AS den 1. februar 2018 som Lasernet Konsulent. Lars kommer til å arbeide fra Oslo. Sammen med kollega på Bergenskontoret blir det norske Tabellae team nå i stand til å supportere en enda større del av Norge uten å fly. Lars har en bakgrunn fra både AX konsulent (hos Columbus Norge) og fra forskjellige IT stillinger. Lars kjenner Lasernet fra kundesiden, da han som IT manager implementert Lasernet/OptiDoc hos Plandent.

Tabellae er på god vei mot å kunne tilby kundesupport 24 timer i døgnet, 5 dager i uken. Vi er kommet 1 skritt nærmere mot dette målet med å ønske velkommen til Andria Pasco, som blir inkludert i det amerikanske Tabellae team 1. desember 2017.Andria Pasco i USA

Andria Pasco starter i Tabellae Inc 1. Desember 2017 som Support Konsulent.
Andria kommer til å arbeide i New Jersey og, i tett samarbeid med supportavdelingen i Glostrup, blir hun ansvarlig for å starte Tabellae support opp i de amerikanske tidssoner. Dermed kan Tabellae tilby 16/5 support til våre kunder. Andria er opprinnelig fra Filippinene og har Bachelor i Computer Science.

Et varmt velkommen til både Thai, Lars and Andria!

• Ansettelsesspørsmål, kollektivavtale

• ssp