​Nå kan du betale mobilregningen med Vipps

Som Talkmore-kunde kan du nå betale regninger eller lade opp kontantkortet via mobilbetalingstjenesten Vipps, direkte fra Talkmore-appen.

– Vi er glade for å kunne tilby kundene våre betaling via Vipps. De forventer en god og enkel brukeropplevelse på alle områder, og det må selvsagt betalingen også gjenspeile, sier Camilla Amundsen, administrerende direktør i Talkmore.

Enkel betaling

Fakturaen for mobilabonnementet kan enkelt betales med Vipps i Talkmore-appen. Det samme gjelder påfylling av ringesaldoen - da velger man Vipps som betalingsalternativ, etter å ha valgt beløp for påfylling. Betalingen er da bokstavelig talt bare noen få tastetrykk unna, uansett hvilken bank du har.

Mobiltjenesten er gratis uansett beløp, og så lenge du har registrert deg med et betalingskort.

Går sammen om Vipps

I dag bruker over 40 prosent av den norske befolkningen mobilbetalingstjenesten i en eller annen form, det vil si over 2 millioner brukere. I februar ble det også klart at over 100 norske banker går sammen om å videreutvikle Vipps, med sikte på å vinne kappløpet mot internasjonale aktører. Det heldigitaliserte selskapet har dermed god grunn til å tilrettelegge mobilbetalingstjenesten for sine kunder, og gjøre opplevelsen enklere.

– Det er en satsing vi ønsker velkommen, og som blir spennende å følge fremover. Det er viktig at norske aktører inngår denne typen samarbeid og satser stort for å ta posisjon overfor de store internasjonale konkurrentene, sier Amundsen.

Kontaktinformasjon:

Camilla Amundsen