Norske instruktører på populær treningshelg

Det populære treningseventet BoostCamp på TanumStrand på svenske vestkysten er tilbake. Alle, uansett treningsnivå, inviteres til en morsom og avslappet form for trening. Denne gang håper man også å kunne lokke til seg flere deltakere fra Norge, og man har derfor fått med seg dyktige, norske instruktører på laget.

-Jeg tar med meg noen av våre absolutt beste instruktører, og håper at også nordmenn får opp øynene for dette fantastiske event. Det er jo ikke spesielt langt å kjøre til TanumStrand, og flere burde prøve å besøke Bohuslän under vinteren. Dessuten så kan man jo passe på å handle litt på hjemoverturen, sier Peter Cederholm fra Scandinavian Top Team i Oslo.

Neste BoostCamp på TanumStrand sparker i gang allerede 26. – 28. januar. Da blir det morsomme, annerledes og varierte treningstimer for alle nivåer.

-Det er dette jeg synes er så fint! Alle kan være med, og man trenger ikke å bli avskrekket om man ikke er veldig treningsvant. Se det som en god start på det nye året, og en unik mulighet til å prøve litt forskjellige typer av trening, i en hyggelig og uformell setting, sier Peter.

Et BoostCamp-opphold innebærer variert trening, foredrag, inspirasjon, frisk luft, god mat og et hyggelig fellesskap. Skjærgården i svenske Bohuslän er unik, og blir en del av selve treningsopplevelsen. Blant treningtilbudet finner du f.eks sirkeltrening med partypuls, stasjonstrening i forskjellige former både ute og inne, løpeteknikk, intervalltrening, kjernemuskulatur og bevegelighet, samt utendørstrening på Veddø naturreservat. Det finnes også mulighet til å teste TRX og MMA.

-MMA er en av verdens raskest voksende sporter. Jeg og min kollega Alexander Hallafors vil holde en introduksjon til MMA, og jeg lover at også her vil alle ha en mulighet til å kunne delta, sier Peter som har en solid bakgrunn som PT og profesjonell MMA-utøver.

Utenom treningsøktene er god mat og avslappende stunder på SPA en viktig del av opplevelsen. Med andre ord - aktiv avkobling på sitt beste.

• Østfold

Det finns få ställen som kan erbjuda så mycket som TanumStrand. Tack vare vårt stora utbud kan du kombinera aktiviteter till många spännande upplevelser. På TanumStrand finns 165 hotellrum och 97 fullt utrustade, friliggande stugor. Totalt 1100 bäddar.

Kommer du sjövägen bor du naturligtvis i vår fina gästhamn!

Konferens med plats för alla - upp till 1000 personer! TanumStrand ligger precis vid havet, 2 km söder om Grebbestad.

För mer info besök gärna vår hemsida.

Marit Bjørnland

Pressekontakt Hotelldirektør +47 975 22 311