Invitasjon til Ticket Collection 9. oktober

Invitasjon til Ticket Collection vinter 2012/2013:

Ticket presenterer nordmenns reisevaner for vinteren

Velkommen til Radisson Blu Plaza Hotell 9. oktober klokken 10.00. Da presenteres Ticket Collection vinteren 2012/2013, en rykende fersk undersøkelse fra Respons Analyse om nordmenns reisevaner. Samtidig avslører Ticket sesongens reisenyheter, de mest populære reisemål og gir en gjennomgang av de hotteste reisetrendene i bransjen.

Det er tredje år på rad Ticket presenterer reiseundersøkelsen Ticket Collection, en undersøkelse gjort av Respons Analyse i Norge og Sverige.

Ticket Collection gir blant annet svar på hvor og hvordan vi nordmenn planlegger å reise i vinter, om årets våte sommer har påvirket vinterreisen samt hva som irriterer oss mest på fly og hotell. Samtidig presenterer Ticket topplistene over vinterens mest bestilte reisemål og de siste trendene i reisebransjen.

Det blir servert kaffe og te.

Tilstede:
Presentasjonen blir gjennomført av Ellen Wolff Andresen, markeds- og administrasjonssjef, Ticket Feriereiser Norge. Telefon: +47 22 05 15 10
Linn Husby Larsen, markedskonsulent, Ticket Feriereiser Norge

Dato: Tirsdag 9. oktober 2012
Tid: Kl. 10.00 - 12.00
Sted: Radisson Blu Plaza, rom 414
Sonja Henies Plass 3, 0134 Oslo

Påmelding:
Senest fredag 5. oktober
Jeanette@agency.se, +46 (0)76 -822 99 05
Vennligst angi hvor mange som kommer

• ticket reisebyrå