Se Ticket på CANAL9 i reiseprogrammet ”Reisebyrået” - Premiere 1. oktober kl 16.30

Mandag 1. oktober braker det løs for CANAL9s nye reiseprogram ”Reisebyrået”. Ticket Reisebyrå er med som hovedsponsor og gleder seg til å være med på denne nye typen annonsørfinansiert tv. Allerede før sendestart har programmet skapt stor spenning, med programlederne Thomas Leikvoll og Sverre Krogh Sundbø i spissen.

- ”Reisebyrået” blir et spennende og nytt konsept for seerne. Det er lenge siden man har sett et norskprodusert reiseprogram. Det var bare et spørsmål om tid før denne typen program dukket opp – alle elsker jo å reise! Det at vi står som den nøytrale ferieleverandøren er jo selvfølgelig et ekstra pluss for oss, forteller Ellen Wolff Andresen, markedssjef i Ticket Feriereiser.

CANAL9 skriver på sine sider at ”Reisebyrået” er ”et reisemagasin hvor fokus er reiser og destinasjoner, samt nyttig informasjon om alt fra pakking til forsikring.” Ticket ønsker å bidra med nettopp denne type forbrukerstoff som informerer og inspirerer seerne til deres neste reise.

- Ticket har butikker i hele landet, og det er her vår kompetanse ligger. I ”Reisebyrået” skal vi svare på spørsmål som de fleste lurer på. Det kan være alt fra hvordan man finner gode priser på flybilletter, hvorfor man skal bruke et reisebyrå, til hva man burde være oppmerksom på når man bestiller en reise, sier Wolff Andresen.

Se ”Reisebyrået” på CANAL9 hver mandag – torsdag klokken 16.30, reprise kl 22.00 og kl 10.00 morgenen etter. Alle ukens programmer sendes hver lørdag fra kl 16.00.

Vi sees på CANAL9!

Ellen Wolff Andresen, Markeds- og administrasjonssjef, Ticket Feriereiser AS