Travellink Forretningsreiser - lansert i Polen!

I løpet av juni måned ble Travellink Forretningsreiser lansert i Polen under navnet Opodo Corporate by Travellink.

Polen er et marked i sterk vekst, og har et av Europas høyeste økning i  BNP. Mange av Travellinks kunder etterspør en mulig utvidelse av vår service til også å dekke det Polske markedet.

"Det finnes en stor etterspørsel etter enkle og bra online bestillingsverktøy som raskt gir  god kontroll og oversikt over ulike reisealternativ.  Dette i tillegg til en   profesjonell kundeservice, vil gi Polen en like fantastisk vekst som Travellink Forretningsreiser har hatt i Norden, forteller Bodil Månsson,  Group Director Corporate Travel.

"Vi opplever en økt etterspørsel etter et felles bestillingsverktøy innenfor internasjonale konsern, og Travellink Forretningsreiser kommer derfor til å fortsett en ekspandering ut i Europa, fortsetter Månsson.

• Økonomi, finans

• opodo
  • forretningsreiser
  • polen
  • opodo corporate by travellink

Travellink er Nordens ledende internettreisebyrå med virksomhet i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Travellink har tre forretningsområder: privatreiser, forretningsreiser og konferanse & event. Brukerne kan velge mellom 560 flyselskaper, 165 000 hoteller og 5000 utleiesteder for bil i 80 land. Travellink inngår i Odigeo.  I 2011 hadde Travellink 830 000 reisende, og omsetningen var på SEK 2,7 milliarder. Travellink selger også privatreiser under varemerket Opodo på det norske og polske markedet.