Travellink tilbyr billetter til ABBA The Museum

Nordens ledende internettreisebyrå, Travellink, innleder et samarbeid med ABBA The Museum. Samarbeidet innebærer at Travellink kan tilby billetter til ABBA-museet til kundene på de nordiske markedene.

− Det finnes en etterspørsel etter billetter til forskjellige arrangementer og aktiviteter samtidig som man bestiller fly og hotell. Derfor vil vi gi kundene våre mulighet til å kjøpe billetter til ABBA The Museum i forbindelse med at de bestiller reisen, sier Elisabeth Lindberg, salgs- og markedssjef på Travellink.

ABBA The Museum åpnet på Djurgården 7. mai 2013 og har siden den gang hatt mer enn 275 000 besøkende. Besøkerne får tilgang til en interaktiv reise sammen med ABBA, en av verdens mest fremgangsrike popgrupper gjennom tidene. På museet kan du interagere med det meste fra ABBAs fantastiske karriere − musikken, filmene, musikalene og ikke minst klærne.

-  Vi har stor tro på weekend-reisene og at ABBA The Museum kan bli et eget, spennende reisemål. Samarbeidet med Travellink er interessant for oss siden en stor del av besøkerne våre kommer fra de nordiske landene, sier Catarina Falkenhav, salgs- og markedssjef på ABBA The Museum.

På årets Turistgalla ble ABBA The Museum kåret av utenlandske reisearrangører til en topp-tre-destinasjon i Sverige, og interessen har vært stor hos det utenlandske publikumet. Mer enn halvparten av de 275 000 besøkerne kommer fra andre land enn Sverige, og mange fra de nordiske landene.

For mer informasjon:
Hege K. Bergsløkken, Corporate Sales & Office Manager, Travellink Norge
Mobil: +47 22 477 182

E-post: hege.bergslokken@travellink.com

• abba the museum

Travellink er Nordens ledende internettreisebyrå med virksomhet i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Selskapet har tre forretningsområder: privatreiser, forretningsreiser og konferanse og event. Travellink inngår sammen med eDreams, Go Voyages og Opodo i ODIGEO, Europas  største internettreisebyrå. ODIGEO er representert i totalt 40 land i Europa, Nord-Amerika, Sør-Amerika, Asia, Afrika og Oseania. Selskapet har et stort utbud av fly, hoteller, biler og kombinasjonen fly og hotell.