Vær tidlig ute med bestilling, og se hva andre har kjøpt!

Bestilling av billige fly til sommeren foregår for fullt, men kundene våre tenker lenger enn som så og planlegger allerede ferien til neste vinter. Nå i sommer ser vi at det er Middelhavet som lokker mest, med klassiske reisemål som Split, Alicante og Nice i topp. Reisemålene til vinteren er litt lenger unna, for eksempel Bangkok, Krabi og Manila, men storbyer i Europa er også populære alternativer for nyttårsfeiringen.

I topplistene nedenfor kan dere se hvilke destinasjoner som bestilles mest akkurat nå med avreise til henholdsvis sommeren og vinteren. Vi viser også snittpris for hvert enkelt reisemål.

Billige fly til sommeren 2013
*Prisen er en gjennomsnittspris på flybilletter med avreisedato juni - august 2013

1. Split fra 2770 kr
  2. Alicante fra 2606 kr
  3. Nice fra 2118 kr
  4. Malaga fra 2788 kr
  5. Barcelona fra 2125 kr
  6. Lisboa fra 2298 kr
  7. New York fra 4972 kr
  8. Roma fra 1692 kr
  9. Bangkok fra 5916 kr
  10. London fra 1161 kr

Billige fly til vinteren 2013

*Prisen er en gjennomsnittspris på flybilletter med avreisedato november- desember 2013

1. Bangkok fra 6276 kr
  2. Palermo fra 1769 kr
  3. London fra 1213 kr
  4. Kanariøyene fra 1668 kr
  5. Hamburg fra 1655 kr
  6. Tallinn fra 2013 kr
  7. Krabi fra 7771 kr
  8. Wien fra 2146 kr
  9. Reykjavik fra 2994 kr
  10. Manila fra 8068 kr

• reiser
  • fly
  • billige flyreiser

Travellink er Nordens ledende internettreisebyrå med virksomhet i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Travellink har tre forretningsområder: privatreiser, forretningsreiser og konferanse & event. Brukerne kan velge mellom 560 flyselskaper, 165 000 hoteller og 5000 utleiesteder for bil i 80 land. Travellink inngår i Odigeo.  I 2011 hadde Travellink 830 000 reisende, og omsetningen var på SEK 2,7 milliarder. Travellink selger også privatreiser under varemerket Opodo på det norske og polske markedet.