Villa Seafood oppgraderer Microsoft Dynamics NAV

Vi gratulerer Villa Seafood med oppgradering av Microsoft Dynamics NAV til versjon 2018.

Med oppgradering av systemet har de nå en topp moderne ERP-løsning og er rustet for fremtiden i forhold til effektivitet og krav til endringer i rapportering.

Dynamics NAV 2018 er integrert med fakturamottak der de tar i bruk den nye skytjenesten av Compello, versjon 10 og Maritech Trading.

Om Villa Seafood

Villa Seafood er et multinasjonalt sjømatselskap og har hovedkontor i Norge. De behandler, distribuerer og markedsfører en rekke laks, ørret og andre sjømatprodukter til mer enn 30 land over hele verden. Villa-gruppen er kjent og anerkjent som en ledende leverandør av sjømatprodukter.

Les mer om Villa Seafood her

IT-løsninger for tids- og ressursstyring - Born in the cloud

Triangel er en ren skyleverandør av IT-løsninger som effektiviserer og forenkler arbeidsprosesser for ledelse og ansatte. Våre skyløsninger har over 110 000 brukere og er ledende innen tids- og ressursstyring for virksomheter i Norge. minLedelse er et proaktivt ledelsessystem og i tillegg tilbyr vi forretningsløsninger med Microsoft Dynamics NAV og minBusiness.

Triangel som leverandør:

• lang fartstid som leverandør av ERP-løsninger
  • kundeoppfølgingsprogram
  • lang erfaring med skyløsninger
  • høy kompetanse på integrasjoner
  • oppdatert på nyeste teknologi
  • Microsoftpartner i Norge

Nyhetsbrev Triangel